سرویس: سیاسی
کد خبر: 2557
|
11:13 - 1392/03/01
نسخه چاپی

احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران:

علاقه‌مندان به من و آقای مشایی صبور باشند

علاقه‌مندان به من و آقای مشایی صبور باشند
رئیس‌جمهور با اشاره به عدم احراز صلاحیت مشایی توسط شورای نگهبان گفت: از علاقه‌مندان به خود و آقای مشایی می‌خواهم که صبور باشند، چرا که با وجود مقام معظم رهبری هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

به گزارش ایلام فردا،محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم احراز صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی توسط شورای نگهبان گفت: بنده مهندس مشایی را به عنوان فردی صالح ، مفید و مومن برای کشور معرفی کردم و با شناخت کاملی که از ایشان داشتم این کار را انجام دادم.

وی افزود: آقای مشایی مظلوم واقع شد و معتقدم  حق مظلوم در کشوری که ولایت فقیه دارد در این سطح پایمال نخواهد شد و با وجود مقام معظم رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: من از طریق رهبری، کار را تا لحظه آخر تعقیب می‌کنم تا انشاءالله مشکل حل شود.

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: از تمامی علاقمندان به من و آقای مشایی می‌خواهم که صبور باشند و حوصله کنند، چرا که با وجود مقام معظم رهبری هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به اکوادور و اتیوپی گفت: به دلیل طولانی بودن زمان هر کدام از این سفرها ما در حال بررسی این سفرها هستیم که کدام یک از این سفرها را می‌توانیم انجام دهیم.

 

 

فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب