سرویس: سیاسی
کد خبر: 2550
|
00:27 - 1392/03/01
نسخه چاپی

اطلاعیه ستاد انتخاباتی مشایی

اطلاعیه ستاد انتخاباتی مشایی
دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان اسفندیار رحیم مشایی با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: موضوع تجدیدنظر و رفع ابهامات احتمالی در تصمیم شورای نگهبان را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایلام فردا به نقل از تسنیم، ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم‌مشایی به ریاست‌بهمن شریف زاده بیانیه‌ای را در خصوص عدم احراز مشایی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِن اللهَ یَأ'مُرُکُم أَن تُؤدوا الأَمَانَاتِ إِلَی أَهلِهَا وَإِذَا حَکَمتُم بَینَ الناسِ أَن تَحکُمُوا بِالعَدلِ

همانا خدا به شما امر می‌کند که امانت‌ها را به صاحبان آن‌ها رد کنید و هنگامی که میان مردم حکم می‌کنید به عدالت حکم کنید.

سوره نسا" آیه ٥٨

در انتخابات، همه‌ سلیقه‌ها و جریان‌های معتقد به جمهوری اسلامی باید شرکت کنند؛ این، هم حق همه است، هم وظیفه‌ همه است. انتخابات مال یک سلیقه‌ خاص، مال یک جریان فکری و سیاسیِ خاص نیست. همه‌ کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده‌ کشور اهمیت می‌دهند، دل‌شان برای منافع ملی می‌سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند. رو گرداندن از انتخابات، مناسب کسانی است که با نظام اسلامی مخالفند.

بخشی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در اول فروردین ۹۲

پس از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مشخص شد که شورای محترم نگهبان صلاحیت جناب آقای مهندس مشایی برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۹۲ را احراز نکرده است. در این رابطه نکات زیر را باستحضار مردم شریف ایران و فعالین ستادهای مردمی حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی می رساند:

۱-درپی عدم احراز صلاحیت مهندس رحیم مشایی از سوی شورای محترم نگهبان، دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی با استفاده از حداکثر ظرفیت های قانونی موجود کشور ، موضوع تجدیدنظر و رفع ابهامات احتمالی در تصمیم شورای محترم نگهبان را پیگیری خواهد کرد.

۲-از آن‌جا که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیش از این خطاب به اعضاء محترم شورای نگهبان فرموده بودند:مؤکداً توصیه می‌کنم که مراقب باشید حق کسی ضایع نشود؛ چون رد صلاحیت چیز کوچکی نیست؛ یعنی این که ما کسی را رد صلاحیت کنیم و احیاناً صلاحیت داشته باشد. «جرح»، مسأله خیلی مهمی است. این طور نیست که بگوییم ما این طور فهمیدیم؛ نه، باید جوانبش کاملاً دیده و رعایت شود. در بعضی از موارد و مصادیقی - بنا نداریم وارد جزئیات شویم - که به بنده دو سه روز قبل ارائه شد و دیدم، این معنا و آنچه انسان انتظار دارد، وجود نداشت. باید سعی کنید آن‌چه انجام می‌گیرد، متقن باشد. من همواره به دوستان عزیز و محترم شورای نگهبان گفته ام که انسان باید جای پا را مستحکم انتخاب کند و بر روی آن بایستد؛ زیر پا نبایستی سست باشد و هیچ شبهه تخلف و تخطی از قانون یا کوتاهی در امر تطبیق با قانون نباید به وجود آید.

لذا در همین رابطه از محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای ممانعت از تضییع حقوق اساسی ملت و تبلور حماسه سیاسی استمداد می‌طلبیم و بر این باوریم که در سایه سار حاکمیت ولی فقیه عادل یا ظلمی روا نخواهد شد یا اگر خطایی هم صورت پذیرد حتما به طریق مقتضی جبران خواهد گردید.

۳-از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،جناب آقای دکتر احمدی نژاد نیز در همین رابطه تقاضا داریم با استفاده از جایگاه قانونی خود به عنوان مجری قانون اساسی، نسبت به رفع تضییقات احتمالی اقدام فرمایند.

۴-ایمان داریم که انقلاب اسلامی شکوهمند ملت ایران که بر پایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر(عج) ، برکت خون صدها هزار شهید گلگون کفن و پایمردی خمینی کبیر (ره) بنا گردید ، همچنان توفنده و پرنشاط تر از گذشته به پیش رفته و پرچمداری سترگ چون حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) آن را هدایت و راهبری خواهد کرد، فلذا شرایط فعلی در نظام امت و امامت را بن بست نمی‌دانیم و معتقدیم به حول و قوه الهی انتخاباتی پرشور در ۲۴ خرداد ۹۲ تبلور خواهد یافت. بر همین اساس از همه ستادهای خودجوش مردمی و حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی دعوت می نماییم با حفظ آرامش و اتکا به مولفه های صبر و امید و توسل به روشهای قانونی ، فعالیتها و اقدامات خود را سازماندهی نموده تا زمینه سوء استفاده بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی مردم ایران فراهم نگردد.

دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد