سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2453
|
07:29 - 1392/02/25
نسخه چاپی

مسئول حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

ولایت فقیه ،نقطه اقتدار و عزت ایران اسلامی است

ولایت فقیه ،نقطه اقتدار و عزت ایران اسلامی است
مسئول حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:ولایت فقیه ،نقطه اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از آوای مهران، حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان در همایش بصیرنی مردمی شهرستان مهران با تسلیت ایام حزن انگیز شهادت امام هادی(ع) به تبیین نقش ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: ولایت فقیه یکی از ویژگی های بارز کشور اسلامی و استمرار حکومت و ولایت رسول اکرم (ص) و حضرت علی(ع) است.
وی با اعلام این مطلب که عظمت، اقتدار و ترس از خدا در وجود مبارز ولایت مطلقه فقیه نهفته است افزود: اصل مترقی ولایت فقیه،نقطه اتصال عزت، عظمت و توانمندی ایران اسلامی است.
حجت الاسلام جلیلیان، انتخابات را در همه ابعاد سیاسی -اجتماعی-اقتصادی و عرصه سیاست بین المللی بسیار حائز اهمیت خواند و یادآور شد: کشور ما در همه ابعاد داخلی و خارجی و در این برهه حساس از انقلاب اسلامی ،نیازمند رئیس جمهوری مقتدر، شجاع، نترس، مدیر و مدبر با سوابق درخشان ، اصلح، ولایت پذیر و پایبند قانون و مقررات است.
وی در ادامه ، حضور پرشور و همه جانبه اقشار جامعه در انتخابات خرداد ماه را از مصادیق بارز تحقق حماسه سیاسی برشمرد و گفت: نخستین ملاک ما باید مقام معظم رهبری و هدایت های حکیمانه ایشان در امر انتخاب فرد اصلح مدنظر قرار گیرد و افرادی که از فیلتر شورای نگهبان بگذرند معیار سنجش مردم قرار خواهند گرفت و هیچگونه مشکلی نخواهند داشت.
وی، وظیفه سپاه در عرصه انتخابات را حفظ ارزش ها، پاسداری از کیان اسلام  و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برشمرد و گفت: کسانیکه از مسیر ولایت ، انقلاب و قانون منحرف شوند نمی توانند وارد عرصه انتخابات شوند و قطعا شورای محترم نگهبان تکلیف آنان را تعیین خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در عرصه انتخابات بدور از هرگونه ملاحظات و گرایشات سیاسی،حزبی و تشکیلاتی به راه پر فروغ خود ادامه خواهد داد.
در پایان ،مسئول حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین استان ایلام به پرسش های گوناگون شرکت کنندگان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم پاسخ داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد