سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23732
|
11:02 - 1395/08/18
نسخه چاپی

کریمی قدوسی در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

رفتار روحانی در قبال مطبوعات نفاق گونه و در راستای دور زدن افکار عمومی است

رفتار روحانی در قبال مطبوعات نفاق گونه و در راستای دور زدن افکار عمومی است
جواد کریمی قدوسی با بیان اینکه دولت از آگاهی مردم وحشت دارد، گفت: رئیس جمهور به دنبال دور زدن افکار عمومی است.

"جواد کریمی قدوسی"، نماینده مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات و واکنش رئیس دستگاه قضا به این موضوع اظهار کرد: در واقع برخوردهای دوگانه رئیس جمهور در شرایط متفاوت به خوبی برای همگان روشن شده و این گونه برخوردها به مبانی اعتقادی،فرهنگی، سیاسی و مدیریتی رئیس جمهور برمی گردد.

وی گفت: در حقیقت آن شناختی که مردم قبل از انتخابات از رئیس جمهور داشتند بعد از دوران ریاست جمهوری زمین تا آسمان متفاوت بوده و این نشان از آگاهی مردم دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: رئیس جمهور بهتر است سوگندهای خود در اوایل ریاست جمهوری را به یاد آورد و آن سوگندها را عملی کند به خصوص پناه بردن به خدا از بستن دهان منتقدان و رقیبان!

کریمی قدوسی ادامه داد: رئیس جمهور از طرفی از آزادی مطبوعات سخن می گوید و اینکه نباید قلم ها را بشکنیم اما از طرف دیگر خدمت رهبری شکایت می برند که چرا با فلان روزنامه و سایت برخورد نمی شود!

وی تأکید کرد: این گونه رفتارها دوگانه بوده و عمل رئیس جمهور در آزادی بیان و برخورد با رسانه ها و مطبوعات نفاق گونه است و هر روز روحانی از دیروزش خطرناک تر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه روحانی به دنبال دور زدن افکار عمومی است و دولت از آگاهی مردم وحشت دارد، بیان کرد: رئیس جمهور در حال دو قطبی سازی خود و نظام است تا امریکا را در این دو قطبی قرار دهد و لذا مردم متوجه هستند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: رئیس جمهور هر صحبتی که می کند هزاران رأی خود را از دست می دهد و استقبال عمومی به ایشان در حال ریزش است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد