سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 23424
|
15:16 - 1395/08/01
نسخه چاپی

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

رادیو اربعین در ایلام راه اندازی شد/ استقرار دو شبکه سراسری در مهران

رادیو اربعین در ایلام راه اندازی شد/ استقرار دو شبکه سراسری در مهران
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اعلام راه اندازی رادیو اربعین در ایلام گفت: در ایام اربعین دو شبکه سراسری افق و پنج در مرز مهران مستقر خواهند شد.

علیرضا شیروی مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار با اعلام خبر راه اندازی رادیو اربعین در ایلام گفت: این رادیو همزمان با سراسر کشور با تلاش همکاران فنی سازمان روی باند FM  راه اندازی شده و هموطنان می توانند آنرا روی فرکانس 90/5 مگاهرتز دریافت کنند.

وی با اشاره به تجهیز دو ایستگاه برای پوشش این رادیو در استان و کشور عراق اظهار کرد: ایستگاه نخجیر برای پوشش فرکانس FM در سطح استان و جاده های منهی به مهران تجهیز و اماده بکار شده و همچنین در تلاش هستیم تا ایستگاه صالح آباد نیز برای پوشش فرکانس AM این رادیو در داخل ایران و عراق توقیت و تجهیز شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای ایام پیاده روی عظیم اربعین پرداخت و بیان داشت: همکاران پرتلاش سازمان بصورت شبانه روزی در تلاش هستند تا بتوانند در ایان ایام بهترین پوشش ممکن را از این حرکت عظیم داشته باشند و در این راستا رایزنی های لازم نیز با دو شبکه سراسری افق و پنج سیما برای استقرار در ایان اربعین در شهر مهران صورت گرفته است.

شیروی برنامه های مرکز ایلام را 15 روزه اعلام و افزود: در راستای برنامه ای این ایام صداو سیمای مرکز ایلام از 10 روز قبل از برنامه اربعین تا 5 رزو بعد از اربعین بصورت کامل در مرز بین المللی مهران مستقر شده و به همین جهت نیز از قبل استودیوی جهت اطلاع رسانی و ویژه برنامهی سیما تدارک دیده شده که انشالله با دعوت از مسئولین کشوری و استانی برنامه ها و اطلاع رسانی های ویژه اربعین از این استودیو به مخاطبین ارائه می شود.

وی در ادامه به تبدیل سیستم  مایرکرویو به فیبر نوری برای پخش اشاره و اظهار داشت: امسال با راه اندازی خط فیبر نوری در مرز مهران تحول شگرفی در زیرساخت برنامه های سیما صورت گرفته و مخاطبین می توانند تولیدات صورت گرفته را با بهترین کیفیت و بدون قطعی دریافت کنند .

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با تقدیر از تلاش همه بخش های سازمان تصریح کرد: امسال مخاطبین در بخش های سیما، خبر و صدا شاهد برنامه های ویژه ای خواهند بود که همگی آنها حاصل تلاش تک به تک همکاران در همه بخش های سازمان خواهد بود.

شیروی در پایان بیان کرد: تمام سیاست های خبری این سازمان نیز بر مبنای سیاست های تعیین شده تاد مرکزی اربعین بوده و براساس دستورالعمل های صادره از این ستاد کار خبری در ایلام صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد