سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23046
|
12:26 - 1395/07/10
نسخه چاپی

برای سهولت در صدور ویزای زائران اربعین؛

سه دفتر زیارتی جدید در ایلام راه اندازی شد

سه دفتر زیارتی جدید در ایلام راه اندازی شد
سه دفتر زیارتی جدید در ایلام برای سهولت در صدور ویزای زائران اربعین راه اندازی شد.

به گزارشايلام بيدار، غلامرضا ممیز، رئیس سازمان حج و زیارت استان ایلام ا اظهار کرد: با همانگی هایی انجام شده به غیر از چهار دفتر زیارتی استان(سه دفتر در شهر ایلام و یک دفتر در مهران) سه دفتر زیارتی دیگر در نقاط مختلف استان برای سهولت در صدور رویداد زائران مستقر و ایجاد شد.

وی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده تلاش خواهیم کرد تا قبل از ایام اربعین امسال، دو دفتر جدید تاسیس دیگر را در شهرستان های ایوان و ایلام راه اندازی کنیم تا صدور ویزای زائران در ایام ممتهی به اربعین به سهولت انجام پذیرد.
رئیس حج و زیارت ایلام تعداد زائران ثبت نام شده استان را در سامانه سماح بیش از یک هزار و 500 نفر اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون بیش از 220 هزار نفر در سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کرده اند.
ممیز در خصوص اعزام زائران نیز گفت: از آنجایی که مرز خروجی زائران بر اساس ظرفیت آن مرز مشخص می شود، لذا اولویت اعزام زائران بر اساس تقدم زمانی در ثبت نام زائران مشخص می شود و در صورت ازدحام در هر تاریخ، سامانه تاریخ های دیگری را به آنان پیشنهاد می دهد.
وی از زائران خواست ثبت نام در پیاده روی اربعین حسینی را به روزهای آخر موکول نکنند تا برای دریافت ویزا و دریافت خدمات بهتر با مشکل مواجه نشوند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد