سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23023
|
01:48 - 1395/07/08
نسخه چاپی

معاون وزیر بهداشت در ایلام خبر داد؛

اعزام 1200 کادر درمانی به مرز مهران در ایام اربعین

اعزام 1200 کادر درمانی به مرز مهران در ایام اربعین
معاون وزیر بهداشت گفت: یک هزار و 200 نفر کادر درمانی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام می شوند.

به گزارشايلام بيدار، محمدآقاجانی، معاون وزیر بهداشت در جریان سفر به استان ایلام در جمع خبرنگاران گفت: مطلع بودن افراد نیکوکار از امکانات و زمینه های مناسب و موجود برای انجام فعالیت نیکوکارانه در حوزه درمان از شرط ها و ضرورت های اساسی فعالیت و حضور خیرین در این بخش محسوب می شود.

وی افزود: براین مبنا وزارت بهداشت در ماههای گذشته با طراحی یک سایت به دنبال مطلع کردن افراد خیر در جریان تکمیل، راه اندازی و یا ساخت مراکز درمانی و نیازهای این مراکز بوده است. 
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ذکر اینکه این وزارت توجه ویژه ای به حضور پزشکان متصص و فوق تخصص در استان های محروم دارد گفت: ضرورت ارائه خدمت های پزشکی و بهداشتی به زائران اربعین حسینی باعث مضاعف شدن توجه به حضور پزشک متخصص در استان ایلام شده است.
دکتر آقاجانی خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران کنگره عظیم اربعین حسینی به کربلای معلی یک هزار و 200 نفر کادر درمانی از جمله 60 پزشک متخصص به مدت 15 روز از سراسر کشور به ایلام اعزام شده و در مناطق مختلف این استان به خصوص مرز مهران مستقر می شوند.
وی ایجاد بیمارستان صحرایی، درمانگاه های تخصصی، استقرار 100 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه اتوبوس خاص فوریت های درمانی را در استان ایلام از دیگر اقدام های وزارت بهداشت در ایام اربعین حسینی و تردد زائران اربعین از مرز مهران عنوان کرد. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد