سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2203
|
10:32 - 1392/01/29
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

شورای نگهبان رفتار برخی نامزدها را در تایید صلاحیت بررسی نماید

شورای نگهبان رفتار برخی نامزدها را در تایید صلاحیت بررسی نماید
امام جمعه مهران گفت: شورای نگهبان رفتار برخی نامزدها را در تایید صلاحیت بررسی نماید.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از آوای مهران،حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی گفت: شورای محترم نگهبان رفتار ناشایست برخی نامزدها در خصوص استفاده از بیت المال مسلمین جهت تبلیغات را باید در تایید صلاحیت ها بطور ویژه مد نظر قرار دهد.

وی افزود:ابتدای ترین وظیفه منتخب مردم در ریاست جمهوری حفاظت و حراست از آب و خاک و بیت المال مسلمین است و کاندیدهای که خود عامل به مساله نباشند، نمی توانند ریاست قوه مجریه را به دست گیرند و این مساله را در سیره نامزدها چه قبل از ثبت نام و چه بعد از آن باید مشاهده کرد.

امام جمعه مهران اضافه کرد: متاسفانه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری  جهت معرفی خود به مردم از امکانات دولتی استفاده می کنند، امکاناتی که متعلق به همه مردم است، امکاناتی که به هر نحوی که دلخواه باشد می توانند مورد استفاده قرار گیرند، کسی که امروز به او اعتماد شده و جهت مسند فعلی اش امکاناتی در اختیار دارد نمی تواند جهت استفاده شخصی از آن استفاده کند.

حجت الاسلام ولدبیگی بیان کرد: قطعا شورای محترم نگهبان رصد خواهد کرد و این چشم تیزبین انقلاب نخواهد گذاشت کسانی که بیت المال مسلمین را حیف و میل می کنند به ورطه انتخابات گام گذارند.

وی تصریح کرد: نامزدهای محترم بدانند بدون شک این مساله در تایید و رد صلاحیت آنها چه در پیشگاه مردم و منظر آنها و چه در شورای محترم نگهبان تاثیر خواهد داشت.

در پایان امام جمعه مهران توصیه کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری با دید باز و همراه با بصیرت نامزد خود را انتخاب نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد