سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2199
|
20:49 - 1392/01/28
نسخه چاپی

اختصاصی ایلام فردا/

تهدید کارمندان ایلام برای حضور در میتینگ 100 هزار نفری

تهدید کارمندان ایلام برای حضور در میتینگ 100 هزار نفری
برخی از کارمندان دولت برای حضور در مراسم 100 هزار نفری دولت مورد تهدید قرار گرفتند.

به گزارشایلام فردا،یک منبع آگاه که نخواست نامش منتشر شود، در تماس تلفنی با ایلام فردا از اعزام 10 اتوبوس به مقصد تهران برای حضور در مراسم 100 هزار نفری دولت که قرار است عصر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار شود،خبر داد.

این منبع آگاه اضافه کرد: افرادی که به این مراسم اعزام شده اند،تهدید شده اند که در صورت عدم حضور در مراسم دولت،شنبه حق حضور در سرکار خود را ندارند.

وی ادامه داد: که اکثر افراد اعزامی به این مراسم از اعضای ستادهای انتخاباتی یک کاندیدای خاص هستند.

 این منبع آگاه بیان کرد:دقایقی پیش 10 اتوبوس از ایلام به مقصد استادیوم آزادی حرکت کردند.

وی تصریح کرد:به هر یک از افراد اعزامی به مراسم مبلغ 2000000 ریال پرداخت شده است.

لازم به ذکر است که محمد شريف ملک زاده، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، در مراسم تجليل از ستاد تسهيلات نوروزي خراسان رضوي تاکيد کرده بود :29 فروردين امسال از تمام عوامل و دست اندرکاران ستاد تسهيلات سفر در ارگان هاي مختلف با حضور رئيس جمهور، وزرا و معاونان در ورزشگاه آزادي قدرداني مي شود.

برگزاری این مراسم با انتقادات زیادی مواجه شده است به طوری که فرمانده انتظامي کشور با ابراز «مخالفت» از برگزاري اين جشن گفت:" برگزاري اين مراسم بهانه به دست گروه هاي رقيب مي دهد که انتخابات ناسالم برگزار مي شود". 

همچنين سخنگوي شوراي نگهبان در پاسخ به سوالي دراين باره بدون اشاره صريح به اين مراسم گفت :" بر اساس قانون استفاده انتخاباتي از امکانات دولتي به هر شيوه و با هر وجهي ممنوع است.

همچنینروزشنبه آيت ا... مکارم شيرازي از مراجع عظام تقليد در مراسم سوگواري حضرت فاطمه (س) در مدرسه اميرالمومنين (ع) با اشاره به اخبار منتشره در جرايد مبني بر اين که دولت قصد برگزاري مراسم تقدير از دست اندرکاران سفرهاي نوروزي را دارد، از برگزار کنندگان خواست تا به مردم دروغ نگويند و اگر مي خواهند کار انتخاباتي بکنند، صراحتا آن را به مردم اعلام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد