سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2195
|
12:38 - 1392/01/28
نسخه چاپی

توصیه امام جمعه آبدانان به مسئولان استانی:

در مراسم ورزشگاه آزادی شرکت نکنید/انتظار سکوت مردم را نداشته باشید

در مراسم ورزشگاه آزادی شرکت نکنید/انتظار سکوت مردم را نداشته باشید
امام جمعه آبدانان گفت:به مسئولان استانی توصیه می کنم که در مراسم ورزشگاه آزادی شرکت نکنند.

 

به گزارشایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین حاجی لری امام جمعه شهرستان آبدانان در گفت وگوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به همایش 100 هزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی گفت:طبیعی است که هر اتفاقی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور می افتد از حیث مکان و زمان و افراد حاضر در آن اتفاق و نیات پشت پرده قابل بررسی است.

وی ادامه داد:هیچ آدم عاقل و زرنگی در شرایط کنونی قبول نمی کند که این مراسم فقط یک تقدیر است،در حالی که این جشن با هزینه های گزافی که در برخواهد داشت نمی تواند یک مراسم تقدیر خشک و خالی باشد؛هزینه های این مراسم از جیب افراد پرداخت نمی شود بلکه از بیت المال است.

امام جمعه آبدانان اضافه کرد:باید از مسئولان مربوطه پرسید آیا در ایام نوروز واقعا 100 هزار نفر از ارگانهای مختلف فعالیت کرده اند،همه این موضوعات و افراد شرکت کننده که از دست اندر کاران دولت هستند به ما اثبات می کند که این مراسم قعا یک میتینگ سیاسی است.

حاجی لری بیان کرد:این افراد بدانند که اگر حتی هزینه ای از بیت المال برای این مراسم خرج نشود اما وقت بیت المال را مصرف کرده است.

وی در ادامه با اشاره با اینکه اگر افرادی در استان ایلام قصد شرکت در این مراسم را دارند انتظار سکوت مردم را نداشته باشند تاکید کرد:طبیعی است که افکار عمومی استان رفتار مسئولین استانی را رصد می کند و این افراد با حضور خود انتخاباتی بودن این مراسم را تایید میکنند.

امام جمعه آبدانان در پایان توصیه کرد:مسئولینی که در استان قصد شرکت در این مراسم را دارند بدانند که مردم از نیات پشت پرده مراسم آگاه هستند و در صورت حضور آنان در این مراسم انتظار نداشته باشند که مردم استان در قبال حضور آنان سکوت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد