سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20854
|
18:12 - 1395/03/16
نسخه چاپی

مدیرکل صدواسیمای مرکز ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

معنویت و نشاط اصول تولیدات ماه مبارک رمضان است

معنویت و نشاط اصول تولیدات ماه مبارک رمضان است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام از آمادگی رسانه استانی برای ایجاد فضای معنوی و پرنشاط در ماه مبارک رمضان خبر داد.

علیرضا شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گفت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگ و هنر ايلام بيدار با تشریح برنامه ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان رسانه استانی برنامه های متنوعی با موضوعات مختلف تولید و حال و هوای معنوی و پر نشاطی را بر سر سفره های سحر و افطار روزه داران ایلامی به ارمغان خواهد آورد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته  معاونت های برنامه ساز صدا ، سیما و خبر ویژه برنامه های متناسب با حال و هوای ماه مبارک را تولید و پخش خواهند کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام به برنامه های زنده صدا و سیمای مرکز ایلام در ماه مبارک رمضان اشاره و افزود: ویژه  برنامه وعده شیرین هر شب به مدت یک ساعت قبل از اذان مغرب از سیمای مرکز و همچنین برنامه آساره واران هر شب ساعت 20 به مدت یک ساعت از صدای ایلام  پخش و حال و هوای معنوی این ماه را به منازل مردم خواهد برد.

شیروی با بیان اینکه ویژه برنامه های سحر رادیو و تلویزیون بصورت ضبطی تولید و پخش خواهد شد، تصریح کرد: برنامه سحرگاهی عاشقی از صدای مرکز ایلام و سحوره نیز برای پخش از سیمای مرکز با آیتم های مختلف درسحرگاهان ماه رمضان مهمان مردم ایلام هستند.

به گفته  مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام علاوه بر پخش ویژه برنامه های سحر و افطار،پخش جزء خوانی قران کریم، جلسات تفسیر قران کریم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شرح دعای روزهای ماه مبارک با حضور کارشناسان مذهبی و جمع خوانی قران و پخش سریال خانه بدوش از دیگر برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام است.

وی  با اشاره به تشکیل اتاق فکر ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته قبل و حین ماه مبارک، گزارش های تولیدی و خبری درباره مراسم های مختلف در استان، آداب  ماه مبارک رمضان، اصول تغذیه و بهداشت در این ماه در معاونت خبر مرکز تولید و پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب