سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20839
|
09:23 - 1395/03/16
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس:

به کمیسیون انرژی خواهم رفت/نمایندگان از دریافت حقوق غیر قانونی پرهیز کنند

به کمیسیون انرژی خواهم رفت/نمایندگان از دریافت حقوق غیر قانونی پرهیز کنند
جلال میرزایی نمانیده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به ظرفیت های خوب نفت و گاز در استان و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد طبیعتا حضور در کمیسیون های مرتبط با این موضوع برای ایلام منطقی تر است.

"جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار اظهار کرد: علاقه شخصی خود به حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است و اگر این کمیسیون را انتخاب نمایم برای شخص خودم مفید خواهد بود.

وی گفت: اما با مشورت هایی که داشته ام به این نتیجه رسیدم که انتخاب این کمیسیون برای ایلام خروجی نخواهد داشت و نیاز استان به سایر کمیسیون ها بیشتر از این خواهد بود.

این نماینده مجلس افزود: با توجه به ظرفیت های خوب نفت و گاز در استان و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد طبیعتا حضور در کمیسیون های مرتبط با این موضوع برای ایلام منطقی تر است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران در مجلس ادامه داد: بر همین اساس و علیرغم میل شخصی کمیسیون انرژی را برای خود انتخاب کرده ام.

میرزایی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مجمع نمایندگان استان تشکیل شده یا خیر، گفت: با توجه به اینکه استان ایلام نسبت به سایر استان ها از تعداد نماینده کمتری برخوردار است لذا تشکیل این مجمع هنوز زود است.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه نمایندگان استان توسعه است و هر سه نماینده برای رسیده به این هدف همدل و جدیت خاصی دارند و در رابطه با انتخابات رئیس مجمع نمایندگان نیز مسئله خاصی میان نمایندگان ایلام وجود ندارد.

این نماینده مجلس همچنین در پاسخ به سوالی درباره ارائه اولین فیش حقوقی در مجلس دهم نیز عنوان کرد: ترجیح می دهم وارد مسائل عوام فریبانه نشوم و نماینده ها باید براساس توان خود حقوق دریافت کنند و از دریافت حقوق های غیرقانونی پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب