سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20624
|
08:10 - 1395/03/05
نسخه چاپی

مدیر کل ارشاد ایلام تأکید کرد؛

لزوم تخصیص اعتبار به شورای فرهنگ عمومی ایلام

لزوم تخصیص اعتبار به شورای فرهنگ عمومی ایلام
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: اختصاص اعتبار به شورای فرهنگ عمومی ایلام ضروری است.

به گزارشايلام بيدار، علی محمدنیاکان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی در سال 64 شکل‌ گرفته و در سال 85 به‌ طور رسمی کار خود را آغاز کرده است و آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی استان‌ها به دبیرخانه‌های استانی این شورا ابلاغ‌ شده که نقش مهمی در ساماندهی فرهنگ عمومی و پیگیری معضلات و آسیب‌های اجتماعی داشته است.

وی اضافه کرد: با تدبیر رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، جلسات این شورا برگزار شده است و دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی عضو تعامل خوبی با شورای فرهنگ عمومی استان دارند.

نیاکان یادآور شد: در شورای فرهنگ عمومی استان به موضوع فرهنگ عمومی توجه خاصی صورت گرفته است و نشست‌های شورای فرهنگ عمومی برگزار شده و این روند تاکنون ادامه داشته و در سال‌های اخیر نشست‌های شورای فرهنگ عمومی استان به‌ طور منظم با حضور اعضا و به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: نشست‌های شورای فرهنگ عمومی از سال 90 تاکنون به‌ طور مرتب برگزار شده است، اما مسئله مهم اعتبار و بودجه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی بوده که در این زمینه مظلوم واقع‌ شده و نیازمند اختصاص اعتبارات خاصی برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه‌ای از فرهنگ و هنر استان است که مجموعه‌ای نیز در این زمینه آماده چاپ‌ شده است و به‌ زودی در استان منتشر می‌شود که مورد استفاده آیندگان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد