سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20592
|
08:35 - 1395/03/04
نسخه چاپی

در ارزیابی سال 94/

شبکه استانی ایلام چهارم کشوری شد

شبکه استانی ایلام چهارم کشوری شد
معاونت سیمای مرکز ایلام موفق به کسب رتبه چهارم در میان مراکز ۳۳گانه صداوسیمای کشور شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی صداوسیمای ایلام، مدیرکل  صداوسیمای مرکز استان ایلام، گفت: شبکه تلویزیونی استانی ایلام در ارزیابی شاخص‌های نه‌گانه در شش‌ماهه اول و دوم سال گذشته موفق به کسب رتبه  چهارم کشوری شد.

علیرضا شیروی، با اشاره به اینکه ارتقاء کمی و کیفی تولیدات از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد مراکز در روند ارزیابی‌های سالانه است، افزود: سیمای مرکز ایلام با جهش چشمگیری در شاخص‌های کمی و کیفی تولیدات موفق به کسب این رتبه گردیده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام به توفیقات به‌دست‌آمده شبکه تلویزیونی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسب عنوان اول در تهیه و تولید برنامه شبانگاهی در بین مراکز 33گانه، عنوان برتر در تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های دهه محرم، عنوان دوم در تولید برنامه‌های طبقه  دال، عنوان سوم در تولید برنامه‌های طبقه  جیم و برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری ازجمله این موفقیت‌هاست.

شیروی، با اشاره به اینکه پوشش رسانه‌ای  اربعین سال 94 ازجمله نقاط عطف سیمای مرکز ایلام است درباره انعکاس اردوهای راهیان نور در نوروز سال 1395 هم، گفت: در روزهای آغازین امسال همکاران صداوسیمای مرکز با تولید وب‌پخش بیش از 4000 دقیقه برنامه در رادیو و تلویزیون استانی و شبکه‌های سراسری عملکرد چشمگیری داشتند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد