سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20562
|
07:47 - 1395/03/03
نسخه چاپی

حاشیه ای بر یک ندانم کاری/

دانشگاه نباید جولانگاه اندیشه های فاسد باشد

دانشگاه نباید جولانگاه اندیشه های فاسد باشد
استفاده از سیاست فرقه گرایانه و قوم گرایانه همواره یکی از دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب در راستای براندازی و مقابله با آرمان های جهانی آن بوده است، باید مراقب باشیم.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، به دنبال ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هجمه های نظامی، امروزه  جنگ نرم فرهنگی بر ضد ایران در دستور کار آنها قرار گرفته است.

یکی از این کارکردهای جنگ نرم، تحریک و تهییج مسائل قومیتی و نژاد پرستی در مناطق مرزی به ویژه در مناطق کرد نشین است که با وعده و عیدهای کاذب و توخالی و با ظاهری آرمانی مانند ایجاد کردستان بزرگ،  سعی در شستشوی مغزی جوانان داشته و با تحریک هموطنان این مرز و بوم مخصوصا مرزنشینان کرد زبان، اقدام به ایجاد تنش و تقابل و ضدیت بین مردم و نظام هستند.

مهمترین ابزار به کار رفته در این کارزار فرهنگی و سیاسی، راه اندازی شبکه های ماهواره ای معاند، به ویژه شبکه های ماهواره ای کرد زبان می باشد، به نحوی که بیشتر این هجمه ها مخاطبان جوان کرد زبان در مناطق مرزی اند، آنان به انحاء مختلف در تلاش هستند با تغییر سبک زندگی این جوانان و استفاده از غیرت کرد بودن انان باورهای اعتقادی و فرهنگی این جوانان را دست خوش اهداف خود قرار دهند.

چندی پیش در حاشیه نمایشگاه نقاشی در دانشگاه ایلام،  فرد یا افرادی آگاهانه یا ناآگاهانه با نصب نقاشی هایی از کشور فرضی کردستان و پرچم آن این تفکر را در اذهان متبادر ساخت که اگر در محیط دانشگاه اینگونه با بی توجهی مسئولان اجرائی و عدم نظارت صحیح بر فعالیت های دانشجویان روبه رو باشیم، فضایی آرام و بی دغدغه برای کسانی فراهم کرده ایم، که هر لحظه مترصد فرصتی هستند تا با ابزار مختلف به اهداف شوم خود نائل شوند.

استفاده از سیاست فرقه گرایانه و قوم گرایانه همواره یکی از دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب در راستای براندازی و مقابله با آرمان های جهانی آن بوده است، باید مراقب باشیم، محیط آزادو بکر دانشگاه پله ای برای رسیدن به آمال آنها نباشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد