سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20534
|
09:39 - 1395/02/30
نسخه چاپی

فرمانده سپاه دره شهر در جمع سران ایلات و طوایف:

برخی با همدستی بهائیت به دنبال از بین بردن آرمانهای انقلاب هستند

برخی با همدستی بهائیت به دنبال از بین بردن آرمانهای انقلاب هستند
فرمانده سپاه ناحیه دره شهر گفت: برخی از فرزندان خواص با نفهمی تمام و زیر پا گذاشتن اندیشه های امام و انقلاب به دنبال نابودی ارزشهای انقلاب هستند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، سرهنگ"رحیم طهماسبی" فرمانده سپاه ناحیه دره شهر در این مراسم گفت: عشایر ایران اسلامی از زمان انقلاب تا کنون همیشه در صحنه های مختلف حضور موثری داشته و با ولایتمداری، بصیرت، آگاهی، اتحاد واستکبار ستیزی پشتیبان انقلاب و آرمانهای امام راحل هستند.

وی اظهار کرد: غیور مردان عشایر در برهه های مختلف تاریخ از جمله دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با اهداء 10 هزار شهید والا مقام برگ زرینی در تاریخ کشورمان به ثبت رسانده اند.

طهماسبی افزود: بعد از جنگ تحمیلی نیز عشایر با  حفاظت و حراست از مرزهای کشور اجازه تعرض و تعدی به مرزهای ایران اسلامی را به دشمنان نداده‌اند.

وی تصریح کرد: همین اتحاد و یکپارچگی باعث شده دشمن با سلاح نرم و بحثهای قومیتی به دنبال نفاق و دو دستگی میان اقوام و طوایف باشد که در این راه نیز تیرشان به سنگ خورده است.

فرمانده بسیج در شهر با بیان اینکه دشمن با استفاده از جنگ نرم  به دنبال از بین بردن سبک زندگی اسلامی در گفتار رفتار و زندگی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: شرافت، اندیشه و سبک زندگی اسلامی عشایر می تواند الگویی مناسب برای مقابله با این فتنه باشد.

وی با اشاره به اینکه عشایر کشور علاوه بر تامین امنیت تامین کننده بسیاری از نیازهای اقتصادی و کشاورزی نیز هستند، تصریح کرد: این قشر زحمتکش در سخت ترین شرایط اقلیمی نشان داده اند که چگونه با کمترین امکانات، بیشترین بهره وری را در امور اقتصادی می توان داشت.

سرهنگ طهماسبی یادآورشد: متاسفانه دولتها بجای حمایت سرمایه گذاری بر روی  صنایع تبدیلی، با واردات بی رویه محصولات دامی ضربه سنگینی به عشایر و به تبع آن اقتصاد کشور وارد می کند که همین موضوع باعث مهاجرت برخی از انها به شهرها و افزایش جمعیت بیکاری در کشور شده است.

وی در ادامه به تحرکات ضد امریکایی مجلس نیز اشاره کرد و افزود: طرح دو فوریتی توقیف داراییهای امریکا تقابل خوب مجلس با دزدی دو میلیارد دلاری این کشوراستعمارگر است.

این مقام نظامی تصریح کرد: دولت مستکبر امریکا در طول انقلاب به دلیل تحریمها ناجوانمردانه، راه اندازی جنگ تحمیلی، کشتار مردم،  ترور نخبگان و... باید بیش از 220 میلیارد دلار به ایران غرامت بپردازد.

وی با بیان اینکه اقتصاد امریکا ورشکسته است، یادآورشد: این کشور استعماری با کودتا، فتنه گری به دنبال بر اندازی حکومتها و دزدی اموال آنها است.

 طهماسبی افزود: عدهای خود فروخته نیز با پروژه نفوذ و خودشیرینی برای امریکا به دنبال از بین بردن ارزشهای انقلاب هستند که مسلما هوشیاری مردم مشت محکمی بر دهان آنان خواهد زد.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از فرزندان خواص با نفهمی تمام و زیر پا گذاشتن اندیشه های امام و انقلاب، با همدستی بهائیت که دستشان در آغل سیستمهای جاسوسی امریکا و اسرائیل است به دنبال نابودی ارزشهای انقلاب هستند.

فرمانده سپاه دره شهر خاطرنشان کرد:  به انها هشدارمی دهیم از خواب خرگوشی بیدار شوبد و گرنه ملت ایران شما را بیدار خواهند کرد.

پایان پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد