سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20506
|
07:28 - 1395/02/29
نسخه چاپی

امام جمعه سیروان:

هر گونه حمایت و ارتباط با بهائیت محکوم است/ لزوم برخورد قاطع با فائزه هاشمی

هر گونه حمایت و ارتباط با بهائیت محکوم است/ لزوم برخورد قاطع با فائزه هاشمی
امام جمعه سیروان گفت: با افرادی که با فرقه ضاله بهائیت دیدار و از آنها حمایت می کنند باید با قاطعیت برخورد شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، حجت الاسلام و المسلمین "سید مصطفی موسوی" امام جمعه سیروان در باره دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه بهائیت گفت: فائزه هاشمی در دیدار با یکی از سران فرقه ضاله بهائیت که بعد از هشت سال در زندان به مرخصی آمده بود به تعریف، تمجید و حمایت از این فرد پرداخته است.

وی اظهار کرد: فرقه ضاله بهائیت که دست پرورده رژیم جعلی صهیونیستی است بخاطر مقابله با مذهب تشیع و اسلام بنیانگذاری شده است و باید از آن دوری کرد.

موسوی با بیان اینکه این فرقه ضاله قبل از انقلاب نیز اقدامات فاسدی در داخل  دربار ستم شاهی داشته است، افزود: بهائیت اساساً یک فرقه ای به ظاهر اسلام اما کافر ملحد حساب می شوند.

امام جمعه سیروان بیان کرد: تلکیف کسی که با یک فرقه که برای مبارزه با اسلام تاسیس و برنامه ریزی شده ملاقات و همنشینی داشته باشد مشخص است و هر انسال عاقلی این قضیه را مشاهده نماید یقیناً محکوم می کند.

وی با بیان اینکه اشتباهات فائزه هاشمی تازگی ندارد و قبلاً هم مرتکب خطا و اشتباه نیز شده است، تاکید کرد:هر کس در مملکت جمهوری اسلامی مرتکب اشتباهی بر خلاف اسلام، قران و آرمان ها و ارزش های انقلاب می شود باید پاسخگو باشد.

امام جمعه سیروان با بیان اینکه هر گونه حمایت و ارتباط با فرقه بهائیت محکوم است، تصریح کرد: همه افراد این اقدام فائزه هاشمی را محکوم می کنند و حتی خود هاشمی رفسنجانی این اقدام دخترش را  درست نمی داند.

موسوی با تاکید بر برخورد جدی با افرادی که با فرقه ضاله بهائیت دیدار و از آنها حمایت می کنند، گفت: متصدیان امر بایستی با این افراد برخورد کنند تا دیگر شاهد این موارد نباشیم.

وی اظهار کرد: در صورت عدم برخورد با این افراد باز شاهد تکرار این گونه موارد خواهیم بود و از طرفی باعث دلسردی نیروهای انقلابی و مردم متدین ایران اسلامی می شود.

موسوی اضافه کرد: برخورد قانونی و قاطع با فردی که در ارتباط با یک فرقه قسم خورده که تمام تلاش خود راعلیه انقلاب، اسلام و آرمان ها بکار می گیرد، باشد لازم و ضروری است تا دیگر جای پای این فرقه های ضاله در ایران اسلامی دوباره مثل زمان ستم شاهی باز نشود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد