سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20488
|
08:02 - 1395/02/28
نسخه چاپی

در گفتگو با ایلام بیدار عنوان شد؛

تشریح ویژه برنامه های سالروز ارتحال امام(ره) در ایلام

تشریح ویژه برنامه های سالروز ارتحال امام(ره) در ایلام
رئیس شورای هماهنگی استان ویژه برنامه های سالروز ارتحال امام(ره) در ایلام را تشریح کرد.

"علی چراغی پور"، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگارایلام بیداربه بیان ویژه برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی ره در ایلام پرداخت.

وی گفت: هم‌زمان با سالگرد ارتحال امام راحل، 2 هزار نفر از این استان به مراسم ویژه حرم مطهر اعزام خواهند شد و انتظار این است دستگاه‌های مرتبط همکاری ویژه‌ای با در خصوص اعزام زائران با کمیته اعزام داشته باشند که در این زمینه نیز 2 هزار بسته فرهنگی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بین زائران حرم امام راحل توزیع خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: همچنین روز شنبه 15 خرداد سال جاری نیز برنامه ویژه‌ای به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار می‌شود که از عموم مردم شهیدپرور استان برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: به همین مناسبت مراسم سالگرد ارتحال امام راحل قبل از خطبه‌های نماز جمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد که این مراسم در مرکز استان در ساعت 11 برگزار و سخنران ویژه این مراسم یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران خواهد بود.

چراغی پور بابیان اینکه فعالیت‌های ویژه‌ای برای امسال تدارک دیده‌شده است، گفت: تشکیل ستادهای شهرستانی با همکاری ائمه جمعه استان و فرمانداران در شهرستان‌های 10 گانه استان، اجرای برنامه ویژه در شهرستان‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به همت کمیته امداد در سطح استان، فضاسازی سطح معابر با همکاری شهرداری، برگزاری همایش پیروان ولایت ویژه خواهران در مسجد ثارالله شهر ایلام در روز13 خرداد، توزیع ویژه اقلام فرهنگی ویژه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل به‌صورت استانی ازجمله این برنامه‌هاست.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد