سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20485
|
07:39 - 1395/02/28
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان:

پاسگاه انتظامی انجیره آبدانان احداث می شود

پاسگاه انتظامی انجیره آبدانان احداث می شود
فرمانده انتظامی استان ایلام از راه اندازی پاسگاه انتظامی در روستای انجیره شهرستان آبدانان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، " سردار علی دولتی"، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: باید کانون های آسیب را شناخت و در جهت حل و فصل مشکلات اقدام شود و از نزاع های دسته جمعی که زیبنده جامعه اسلامی نیست جلوگیری کرد .

 وی بیان کرد : امنیت  یک  رکن اساسی در جامعه است و اگر امنیت نباشد زندگی عمومی مفهوم خود را از دست خواهد داد  امروزه در منطقه امنیت ثبات ندارد و لی  کشور اسلامی ما از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و این مهم به خاطر مدیریت و انجام وطیفه نیروهای امنیتی و انتظامی حاصل شده است.

سردار دولتی گفت : مستقر کردن پاسگاه در روستای انجیره از ضروریاتی است که فرماندهی نیروی انتظامی به آن توجه ویژه دارد و در حال پی گیری برای ساخت ساختمان این پاسگاه هستیم .

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با راه اندازی پاسگاه انتظامی در انجیره آبدانان حلقه امنیت در این شهر ستان تقویت می شود.

سردار دولتی امنیت در استان را مطلوب ارزیابی کرد و یاداور شد: تامین کامل امنیت و آرامش در استان و ناامن کردن فضای ایلام برای متخلفان تنها با حضور و مشارکت مردم با پلیس و عوامل انتظامی مقدور است.

روستای انجیره در 25 کیلومتری غرب آبدانان قرار دارد و محل تردد و تلاقی بین شهرستان های آبدانان ، دهلران ، ملکشاهی و ایلام است  
انتهای پیام /س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد