سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20081
|
10:55 - 1395/02/10
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد؛

تجهیز شعب اخذ رأی به تجهیزات مدرن انتخابات

تجهیز شعب اخذ رأی به تجهیزات مدرن انتخابات
استاندار ایلام گفت: شعب اخذ رای به تجهیزات مدرن انتخابات تجهیز هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، "محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام درحاشیه اخذ رأی در شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: استان ایلام آمادگی کامل برای برپایی دور دوم انتخابات را در سراسر استان دارد.

وی گفت: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای در ایلام شده خوشبختانه هیچ مشکلی در راستای اخذ رای از مردم وجود نداشته و تمام شعب اخذ رای به سیستم‌های اینترنت مجهز هستند.

این مقام مسئول افزود: هیچ مشکلی در زمینه اجرای انتخابات وجود ندارد و تنها منتظریم که مردم استان ایلام در اولین ساعت اخذ رای به صندوق‌های اخذ رای در شعب مراجعه کرده و اقدام به ارائه رای کنند و این امر خطیر را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار ایلام ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که انتخابات تمدید نشود بر این اساس از مردم انتظار می‌رود در نخستین فرصت نسبت به ارائه رای اقدام داشته باشند و آن را به دیگر ساعات موکول نکنند.

مروارید بیان کرد: 531 شعبه اخذ رای در سراسر استان ایلام آماده و مهیای اخذ رای از مردم استان ایلام بوده و خوشبختانه آمادگی لازم برای این امر مهم از سوی دست‌اندرکاران انتخابات وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: بسترهای لازم برای برپایی انتخابات باشکوه در استان ایلام از هفته‌ها و ماه‌های گذشته با تلاش مسئولان امر در ستاد انتخابات فراهم شده که این حرکت و اقدامات شایسته تقدیر و تحسین فراوان است.

وی با بیان اینکه همه شعب اخذ رای به تجهیزات مدرن انتخابات مجهز هستند، ادامه داد: بیش از 14 هزار نفر از دست‌اندرکار برپایی انتخابات در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه اصلی ایلام و دهلران هستند و 6 نامزد انتخاباتی در استان ایلام برای کسب سه کرسی نمایندگی مجلس امروز با هم به رقابت می‌پردازند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب