سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 20078
|
09:33 - 1395/02/10
نسخه چاپی

درخواست رئیس ستاد انتخابات استان در گفتگو با ایلام بیدار:

مردم در ساعات اولیه روز رأی بدهند

مردم در ساعات اولیه روز رأی بدهند
رئیس ستاد انتخابات استان از مردم خواست تا در ساعات اولیه روز رأی بدهند.

"حسین کلانتری"، رپیس ستاد انتخابات استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداراظهار کرد: با تلاش تمامی همکاران در سطح شهرها و روستاها و هیپت های اجرایی، بخشداران و فرمانداران تدابیر لازم برای برپایی انتخابات امروز (جمعه) انجام گرفت.

وی گفت: تمام تجهیزات و امکانات در 531 شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی و نیز حوزه های انتخابیه دهلران و دره شهر و آبدانان و بدره برای برپایی انتخاباتی باشور نشاط در استان ایلام فراهم است.

این مسئول افزود: هیچ مشکلی برای برپایی انتخابات امروز دیده نمی شود و پیش از این نیز جلسه ای با دوستان خوبمان در هیئت نظارت برگزار شد که تعامل خوبی برای اجرای سالم و دقیق و قانونمند انتخابات امروز وجود دارد.

کلانتری ادامه داد: تمامی عوامل مرتبط با انتخابات امروز پای کار هستند و جناب استاندار با همه دستگاه های اجرایی دستور داده با همه امکانات بسیج شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام بیان کرد: در این زمینه نیروی انتظامی، سپاه و بسیج همکاری های لازم را بعمل خواهند آورد و دستگاه امنیتی نیز تدابیر خود را اتخاذ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مرزبانی استان و مقامات محترم قضایی نیز آماده همکاری برای برپایی انتخابات هستند.

این مسئول عنوان کرد: در استان ایلام شش نفر در مرحله دوم انتخابات حضور دارند و از این تعداد تنها سه نفر بیشترین آراء را کسب می کنند پس طبیعتا سه نفر دیگر نیز خواهند ماند و هر کس که همانطور که تخمین برد خود را می دهد بایستی تخمین اینکه رأی نیاورد را نیز بدهد.

کلانتری اشاره کرد: با این شرایط بایستی آمادگی روحی و روانی برای نامزدها و ستادهای انان وجود داشته باشد و آنکه بیشترین رأی را به دست می آورد همه به آن احترام بگذارند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام اضافه کرد: اطمینان خاطر می دهیم که انتخابات در سلامت، امنیت و بی طرفی کامل در حال برگزاری است.

وی تأکید کرد: مردم در ساعات اولیه روز رأی بدهند چون طبق قانون از هشت صبح تا ساعت 18 عصر زمان رأی گیری است و تمدیدهایی که صورت می گیرد سراسری بوده است.

این مسئول گفت: ممکن است با توجه وجود شرایط مختلف از جمله شرایط جوی ممکن است تمدید زمان انتخابات مقدور نباشد و توصیه و خواهش ما این است که کسی جا نماند و ساعات اولیه روز پای صندوق های رأی حاضر شوند.

کلانتری افزود: کسانی که در مرحله اول در هر حوزه ای رأی داده اند فقط می توانند در همان حوزه رأی بدهند و اگر کسی در دور اول رأی نداده در این دوره می تواند در هر حوزه ای رأی بدهد.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام ادامه داد: سیستم به گونه ای که امکان رأی تکراری وجود ندارد و نیز کسی نمی تواند با شناسنامه دیگری رأی بدهد و در این صورت این افراد با مشکلاتی مواجه می شوند که باعث شرمندگی خواهد شد.

وی عنوان کرد: مردم باید دقت لازم را بعمل اورند و از همکاری مردم نیز تشکر خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب