سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19994
|
10:33 - 1395/02/06
نسخه چاپی

دانشجویان ایلامی به چه کسی رأی می دهند:

به کسی رأی می دهم که...

به کسی رأی می دهم که...
دانشجویان دانشگاه های ایلام ضمن اعلام آمادگی برای حضور در عرصه ملی و انتخاب نماینده مورد نظر خود، از معیارها و ملاک های خود برای انتخاب فرد اصلح سخن گفتند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، انتخابات در حوزه انتخابیه شمال ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، مهران، ایوان، سیروان، ملکشاهی و چرداول به دور دوم کشیده شده است.

استان ایلام در مجموع سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که سلام امینی با ۳۹ هزار و ۳۶۳ رای، سارا فلاحی با ۳۸ هزار و ۵۵۶ رای، جلال میرزایی با ۳۶ هزار و ۴۷۰ رای و لطیف صادقی با ۳۱ هزار و ۳۸۴ رای برای دو کرسی متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، مهران، سیروان و چرداول و ملکشاهی تلاش می کنند و حوزه جنوب آن شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره است که یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند و رقابت میان شادمهر کاظم زاده و علی محمد احمدی است.

مرحله دوم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در روز جمعه 10 اردیبهشت در 531 شعبه اخذ رأی در استان برگزار می شود.

دانشجویان دانشگاه های ایلام ضمن اعلام آمادگی برای حضور در این عرصه ملی و انتخاب نماینده مورد نظر خود در گفتگو با خبرنگار ایلام رصد، از معیارها و ملاک های خود برای انتخاب فرد اصلح سخن گفتند.

زینب دانشجوی دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی: به کسی رأی می دهم که؛ اولین و مهمترین دغدغه اش خدمت به مردم باشد نه به این فکر کند که بعد از اینکه نماینده شد چگونه محبت های حامیانش را جبران نماید.

علی از دانشکده فنی مهندسی برادران: به کسی رأی می دهم که به داشته های خود تکیه کند نه اینکه مثل عروسک خیمه شبازی وسیله ای برای رسیدن به مقاصد برخی دیگر به شمار آید و هیچ اختیاری از خود نداشته باشد.

سارا دانشگاه فرهنگیان: به کسی رأی میدهم که در میان مردم ایلام و با مشکلات این مردم دست و پنجه نرم کرده باشد، و بداند ایلام محروم یعنی چه!

 

به کسی رآی می دهم که؛ حامیانش تنها تهران را ایران قلمداد نکرده بلکه به شعور و انتخاب همه شهرستان های ایران احترام بگذارند

 

امیرعلی از دانشگاه ایلام: به کسی رآی می دهم که؛ حامیانش تنها تهران را ایران قلمداد نکرده بلکه به شعور و انتخاب همه شهرستان های ایران احترام بگذارند.

سمانه از دانشگاه علوم پزشکی: به کسی رأی می دهم که در میان دانشجویان ایلامی بوده و می داند که خواسته ها و نیازهای آنان چیست و توان این را دارد که برای رفع مشکلات و دغدغه های آنان اعم از ازداج و شغل چاره اندیشی کند.

مهدی از دانشگاه فرهنگیان پسران: به کسی رأی می دهم که رفع محرومیت های استانم دغدغه آینده و دوران نمایندگی اش باشد و خود را وام دار رأی مردم بداند نه صرفا حمایت حامیانش.

 

 به کسی رأی می دهم که در تنها در چارچوب ایل و قبیله خویش نباشد، شجاعانه وارد عرصه رقابت شده باشد، و صدق گفتار، و درستی افکارش را بتواند در عمل ثابت کند

 

مهناز از دانشگاه آزاد ایلام: به کسی رأی می دهم که در تنها در چارچوب ایل و قبیله خویش نباشد، شجاعانه وارد عرصه رقابت شده باشد، و صدق گفتار، و درستی افکارش را بتواند در عمل ثابت کند.

ابوالفضل دانشگاه علوم قرآنی: به کسی رأی می دهم که آمریکا را شیطان بزرگ بخواند، سرباز ولایت باشد، و علاوه برداشتن مدیریت و تخصص، در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم و مبارزه با فساد تلاش کند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب