سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19962
|
21:22 - 1395/02/04
نسخه چاپی

مسعود ملکی داوطلب دور اول انتخابات استان:

به فلاحی و صادقی رای خواهم داد/داشتن برنامه و خدمت به مردم اصلی ترین ویژگی های آنهاست

به فلاحی و صادقی رای خواهم داد/داشتن برنامه و خدمت به مردم اصلی ترین ویژگی های آنهاست
مسعود ملکی گفت:پس از بررسی های لازم از بین داوطلبان موجود و با توجه به سوابق و گرایشهای سیاسی و ویژگیهای مثبت کاندیداها، در نهایت به گزینه های منتخب خود آقاي صادقي و خانم فلاحي رسيدم و رای خود را در 10 اردیبهشت به نام این دونفر به صندوق خواهم انداخت.

مسعود ملکی داوطلب دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام،ایوان،مهران،ملکشاهی،سیروان و چرداول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداراظهار کرد:در دوردوم  انتخابات مجلس شورای اسلامی  مشارکت حداکثری هدف اصلی نظام است و در مرحله‌ی بعد انتخاب اصلح از میان داوطلبان راه یافته به دور دوم که همگی فرزندان این نظام هستند.

وی ادامه داد: وظیفه‌ی ما حکم می‌کند بدور از نگاه قومی و قبیله‌ای به این انتخابات احترام گذاشته و با تمام توان برای اهداف والاتر نظام از آن حمایت نماییم.

ملکی افزود:پس از بررسی های لازم از بین داوطلبان موجود و با توجه به سوابق و گرایشهای سیاسی و ویژگیهای مثبت کاندیداها، در نهایت به گزینه های منتخب خود آقاي صادقي و خانم فلاحي رسيدم و رای خود را در 10 اردیبهشت به نام این دونفر به صندوق خواهم انداخت.

داوطلب دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:داشتن برنامه مدون و نیز خدمت به مردم اصلی ترین ویژگی های آنهاست و بر همین اساس نیز بنده از آنان حمایت خواهم کرد.

ملکی گفت:قطعا مردم با حضور خود در انتخابات اعجازي ديگر خواهند آفريد و اميد كور دشمن را به نا اميدي ابدي تبديل خواهند كرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب