سرویس: سیاسی
کد خبر: 18115
|
08:55 - 1394/10/12
نسخه چاپی

با صدور پیامی/

یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در ایلام انصراف داد

یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در ایلام انصراف داد
بهزاد منصوری، از نامزدهای انتخابات مجلس ایلام انصراف داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، دکتر "بهزاد منصوری"، از داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان ایلام به نفع جریان اصولگرایی از حضور در صحنه انتخابات انصراف داد.

در این پیام امده است: بدون شک جامعه ای از رشد و بالندگی برخوردار است که در آن مشارکت مردمی در همه عرصه های سیاسی و اقتصادی وجود داشته باشد که در این مسیر مردم ولایت مدار ایلام همیشه سرآمد دیکر استانها بوده و هستند.

این پیام می افزاید: اینجانب به عنوان سرباز ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران احساس تکلیف کرده و تصمیم به کانداتوری مجلس شورای اسلامی در انتخابات اخیر گرفتم، ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در طی چند روز گذشته از کاندیداتوری اینجانب حمایت کردند،پس از ثبت نام و بررسی و تحلیل اوضاع انتخابات در استان، با توجه به تعدد حضور کاندیدای اصولگرا در این دوره و نظر به حساسیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی،برحسب وظبفه شرعی در راستای اتحاد اصولگرایان در انتخابات پیش رو و برای جلوگیری از پراکندگی آرای کاندیدای اصولگرا به نفع نیروهای ولایت مدار ، ارزشی و اصولگرا از کاندیداتوری انصراف می نمایم.

امید است بزرگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و گروه های سیاسی در جهت این هدف مهم گام بردارند.
در پایان این پیام امده است: از مردم عزیزو ولایت مدار ایلام قهرمان که همیشه در مسیر ارزشهای انقلاب و اسلام و ولایت حرکت کرده اند می خواهم که در انتخابات پیش رو ، نیروهای ارزشی و ولایت مدار انتخاب نمایند.
از خداوند منان خاضعانه استدعا داریم که در این امتحان سخت ملت جمهوری اسلامی ایران را همچون گذشته سربلند نماید. انشاالله.

بهزاد منصوری

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب