سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17182
|
10:21 - 1394/08/09
نسخه چاپی

پیشنهاد ویژه ایلام بیدار به کاندیداهای احتمالی مجلس استان/

به جای حضور در مجالس ترحیم به کمک مردم سیل زده بشتابید

به جای حضور در مجالس ترحیم به کمک مردم سیل زده بشتابید
ایلام بیدار به تمامی کاندیدهای احتمالی مجلس پیشنهاد می دهد به جای حضور در مجالس ترحیم به کمک مردم سیل زده بشتابند تا هم بتوانند ثوابی ببرند و مردم هم از نزدیک با آنها آشنا و در صورت تشخیص آنان را راهی مجلس کنند.

گروه سیاسی ایلام بیدار::با وجود اینکه تا آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره انتخابات مجلس بیش از 4 ماه باقی مانده، اما روز به روز بر حضور پررنگ برخی کاندیداها در مجالس ترحیم و تشکیل میتینگ‌های غیررسمی انتخاباتی در شهر ایلام و روستاهای اطراف افزوده می‌شود.

هرچند مردم بیشتر دنبال مشکلات خود هستند و وقت زیادی برای شناخت این کاندیداهای احتمالی نمی گذارند اما داوطلبان احتمالی همچنان در محافل حضور دارند و از کوچکترین فرصت استفاده می کنند.

از سویی مسئولان برگزاری انتخابات بارها به نامزدهای انتخاباتی تذکر داده‌اند که تا پیش از موعد مقرر برای تبلیغات حق انجام تبلیغات علنی را ندارند ، نامزدهای انتخاباتی تبلیغات گسترده خود را شروع کرده‌ و برای تبلیغات خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

متأسفانه یکی از روش‌هایی که بیشترین استفاده را در بین نامزدهای انتخاباتی دارد، شرکت در مراسم تشییع، ترحیم و ختم است که در بسیاری موارد حضور همزمان تعدادی از کاندیداها در این مراسم جلب توجه می‌کند، بدین ترتیب که افراد نزدیک به کاندیداها در هر شهر اطلاعات لازم به افراد فوت ‌شده را جمع‌آوری و با برنامه‌ریزی مناسب سعی می‌کنند زمینه حضور کاندیدای خود را در این مراسم‌ فراهم کنند.

یکی از روش های که می تواند در جذب آرا مثمر ثمر باشد حضور پررنگ در میان مردم و همراه با آنها است به خصوص در حوادث غیرمترقبه که می تواند هم زمینه امید هر چه بیشتر نامزدهای انتخابات به مجلس را فراهم کند و هم باعث قوت قلب درمیان مردم حادثه دیده باشد.

در همین راستا بارندگی های روزهای گذشته در استان ایلام باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای مردم شد به طوری که با وجود وضعیت پایدار جوی بعد از بارش ها هم اکنون نیز مردم نیازمند امدادرسانی هستند.

برخی از مناطق شهر ایلام خسارات زیادی دیده اند و منازل مردم از آب و گل و لای پر شده است و نیاز هست که مردم سایر مناطق شهر ایلام ومسئولان محلی به کمک آنها بشتابند.

شدت این بارش ها در سطح شهر ایلام نبوده بلکه دامنه وسعی از استان را در بر گرفته به طوری که از تمامی شهرستان های استان گزارش هایی مبنی بر خسارت به مردم به گوش می رسد.

همین موضوع می تواند بهترین زمینه برای ورود نامزدهای انتخابات برای کمک رسانی به مردم استان در هر شهرستانی از سوی آنان باشد.

ایلام بیدار به تمامی کاندیدهای احتمالی مجلس پیشنهاد می دهد به جای حضور در مجالس ترحیم به کمک مردم سیل زده بشتابند تا هم بتوانند ثوابی ببرند و مردم هم از نزدیک با آنها آشنا و در صورت تشخیص آنان را راهی مجلس کنند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب