سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 15250
|
09:19 - 1394/04/23
نسخه چاپی

درپی پاسخ مدیرعامل مخابرات ایلام در خصوص مشکل اینترنت دهلران؛

عذری بدتر از گناه

 عذری بدتر از گناه
مسئولان به‌جای حل مشکلات مردم، از توجیه های علمی اشتباه استفاده نکنند.
به گزارشایلام بیداربه نقل ازنسیم دهلران،احسان صحراییدر خصوص مشکلات اینترنت شهرستان دهلران و پاسخ مدیرعامل شرکت مخابرات در پی این مشکلات نوشت::
مردم ولایت مدار ایلام که همیشه در هر حرکت انقلابی، مذهبی، سیاسی و... در کشور، قدم اول و بیشترین حضور را نسبت به جمعیت دارند همواره در کم امکاناتی و نبود زیرساخت‌ها، دارای صبر بسیارند.
 
اگر به تاریخ تقسیمات امکانات و استفاده از فنّاوری‌های کشور در استان ایلام  یک نگاه جزئی شود به‌سرعت پی به حمل لاک‌پشتی آن امکانات و نام  این استان در لیست آخرین استان‌های ازنظر استفاده از فنّاوری‌های کشور خواهید شد.
 
باوجوداین بی‌مهری اما مردم استان ایلام همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از میهن خود وزندگی مشقت‌بار در دل کوه‌ها را برای ایرانی آباد تحمل می‌کردند هنوز هم به تصدی از آن زمان، صبر دررسیدن به استفاده از امکانات و فنّاوری را برای ایلامی آباد، الگوی خود قرار داده‌اند.
 
گرچه گاهی رسانه‌های استان با انتقال کمبودها، بی‌مهری‌ها، عدم رضایت مردم و ...  به مسئولان، بیضا با پاسخ‌های توخالی مواجه می‌شوند اما همین پاسخ‌ها باعث ایجاد صبر و بردباری این مردم مؤمن می‌شود.
 
این روزها تا نامی از فنّاوری برده می‌شود ناخودآگاه ذهن انسان به اینترنت معطوف می‌شود و افزایش سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای متعدد که اکثر کارهای روزمره تکراری و زمان‌بر مردم را بااتصال به اینترنت برطرف می‌کنند دیگر جزئی از زندگی لاینفک و جدانشدنی مردم شده است.
 
مردم شهرستان دهلران نیز از این فنّاوری غافل نبوده و با افزایش علم خود در خصوص این فنّاوری توانسته‌اند هم‌تراز با دیگر استان‌های کشور و استفاده صحیح از آن، بسیاری از کارهای زمان‌بر خود را مرتفع نمایند.
 
مدتی است که سرعت‌پایین و بعضاً قطع و وصل‌های مکرر اینترنت در دهلران، باعث عدم رضایت مردم این شهرستان و انتقال این مشکل از سوی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان ایلام به مسئولان شده است.
 
مطمئناً مردم که رسانه‌ها را دنبال می‌کنند در پی انتشار هر انتقادی از سوی رسانه‌ها منتظر پاسخ مسئول مربوطه به آن هستند تا که امیدی در دلشان برای آینده‌ای روشن کلید بخورد.
 
اما آنچه این روزها مردم دهلران را به نارضایتی شدید وا‌داشته است عدم کیفیت در اینترنت نیست بلکه پاسخ "مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام" در پی انتقادهای رسانه‌ها در خصوص این موضوع می‌باشد.
 
پاسخی که شاید بتوان آن را توهین به آگاهی مردم نام برد و این گناهی نابخشودنی است.
 
حشمت‌الله اسدی- مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام- در پی انتقادهای رسانه‌ها در خصوص مشکل ضعیف بودن اینترنت در شهرستان دهلران دریکی از خبرگزاری‌ها گفت: "دهلران ازلحاظ پهنای باند مشکلی ندارد و مشکل ضعیف بودن اینترنت تنها در میزان و حجم اینترنت خریداری‌شده توسط مشترکین است."
 
حال در پاسخ بالا باید به مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام اظهار کرد:
وقتی کسی که از یک فنّاوری بهره می‌برد مسلماً درباره‌ی آن نیز آگاهی خود را بالا خواهد برد و همچنین کسی که مسئول انتقال یک فنّاوری برای استفاده عموم می‌شود باید علم خود را نسبت به آن برای مواقع پاسخگویی ارتفاع دهد.
 
همه مردم و قاعدتاً شما آگاهید که وقتی حجم اینترنت تمام می‌شود به‌طور خودکار اینترنت آن کاربر نیز قطع می‌گردد تا زمانی که آن کاربر دوباره حجم اینترنت خود را شارژ نماید.
 
مشکل مردم در زمان استفاده از حجم اینترنت است و آن زمان که حجم اینترنت تمام نشده است سرعت آن کند و یا قطع می‌گردد و نه زمانی که به قول شما حجم اینترنت آن‌ها به پایان رسیده باشد.
 
• ای‌کاش مسئولان در هنگام کمبود امکانات و مشکلات به‌جای آن‌که به پاسخ‌های غیر معقولانه به مردم به فکر انتقال آن به مافوق‌های خود باشند تا مشکل مردم حل و رضایت‌مندی نسبت مسئولان افزایش یابد ....
 
 
انتهای پیام/
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب