سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 1263
|
10:00 - 1391/11/03
نسخه چاپی

یک خانم اهل سنت در آبدانان به مذهب شیعه گروید

یک خانم اهل سنت در آبدانان به مذهب شیعه گروید
یک خانم سنی مذهب در آبدانان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین و معتمدین این شهر به مذهب شیعه گروید.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از ابدانان نیوز، در اين مراسم که همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در منزل اين خانواده بود ، حجت الاسلام حسين حاجيلري امام جمعه آبدانان در سخناني از سرکار خانم فلاح و همسر ايشان تشکرکرده و از خداوند متعال خواست برکات و خيرات خود را بر امت اسلام و بر اين خانواده نازل بگرداند.

وی در ادامه گفت:  تحول دلها  و درون انسانها از الطاف خداوندمتعال و نگاه ويژه اهل بيت (ع) است  و شکرگزاري بر اين نعمت بزرگ لازم و واجب است.

امام جمعه آبدانان اضافه کرد: تنها راه سعادت و عاقبت به خيري در گرو اطاعت خداوند تبارک و تعالي و محبت و مودت به اهل بيت (ع) مي باشد ، که ضامن سعادت دنيا و آخرت همه انسانها است.

حجت الاسلام والمسلمين حاجیلری ، ايجاد اين تحول را همزمان با روز آغاز امامت امام زمان (ع)و ايام هفته وحدت گرامي داشت و از خداوند متعال آرزوي موفقيت براي سرکار خانم فلاح و خانواده ايشان نمودند.

در ادامه خانم فلاح ، به بيان خاطرات و چگونگي تشرفش به مذهب شيعه مطالبي را بيان کرد و گفت:  اين تحول  به برکت خداوند متعال و اهل بيت (ع) به ويژه اميرالمومنين (ع) و امام حسين (ع) بوده و از این تصمیم خوشحالم.

خانم فلاح  با بيان صريح  به ولايت اميرالمومنين(ع) حضرت امام علي (ع) ، رسما به مذهب شيعه گرويد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد