سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1165
|
13:13 - 1391/10/26
نسخه چاپی

دانشگاه آزاد ایلام در 52 رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

دانشگاه آزاد ایلام در 52 رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد ایلام گفت: دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی و در مجموع در 52 رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

 

به گزارش ایلام فردا،سید جلال دهقان اظهار داشت: این واحد دانشگاهی برای نخستین بار بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و نیزکاردانی پیوسته و ناپیوسته در رشته‌های مختلف فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ثبت‌نام می‌کند.

وی ادامه داد: ثبت نام بدون آزمون این دوره که برای بهمن ماه امسال انجام می‌گیرد شامل 22 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 15 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 15 رشته در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته است.

این مسئول اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در مقطع کارشناسی با ارائه مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم و برای کاردانی پیوسته نیز مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش و کاردانی ناپیوسته مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم جهت ثبت‌نام ارائه کرده و با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

دهقان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نشانی www.ilam-iau.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد ایلام گفت: دانشگاه آزاد واحد ایلام نیز آماده ارائه خدمات آموزشی و نام‌نویسی به افراد واجد شرایط است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد ایلام دارای تجهیزات و امکانات رفاهی و آموزشی ویژه‌ای است که در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار خواهد داد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب