سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 11264
|
23:21 - 1393/09/09
نسخه چاپی

با حضور سردار فضلی/

فرمانده قرارگاه پشتیبانی اربعین در استان ایلام منصوب شد

فرمانده قرارگاه پشتیبانی اربعین در استان ایلام منصوب شد
با حضور سردار فضلی،فرمانده قرارگاه پشتیبانی اربعین در استان ایلام منصوب شد.

به گزارش ایلام بیدار به نقل از آوای مهران،سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در جلسه قرارگاه پشتیبانی اربعین که در فرمانداری مهران تشکیل شد اظهار کرد: قرارگاه اربعین برای ساماندهی، حمایت و کمک موثر در روز اربعین در سه نقطه از کشور تشکیل شده است.
وی بیان داشت: چزابه، شلمچه و مهران سه نقطه ای هستند که قرارگاه اربعین در آنها ایجاد شده و به صورت ۲۴ ساعته به خدمت رسانی به زائران مشغول خواهند شد.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشورادامه داد:سه گذرگاه مرزی شلمچه، چزابه و مهران برای عزیمت زوار اربعین حسینی مهیا شده است و همزمان دیگر مرزها این ظرفیت ها را پشتیبانی می کنند و استفاده از ظرفیت های راهیان نور در مرزهای کشور ضروری است.
فضلی عنوان کرد: سازمان حج و زیارت با همکاری دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، وزارت اطلاعات، مرزبانی، هلال احمر و سایر بخش های بسیج و سپاه می توانند برنامه ریزی بهتری برای اعزام زوار اربعین حسینی به کشور عراق داشته باشند.
در این جلسه سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ْع) استان ایلام به عنوان فرمانده قرارگاه پشتیبانی اربعین استان ایلام انتخاب شد.
انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد