سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1125
|
11:05 - 1391/10/24
نسخه چاپی

رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام:

6 شرور در ایلام دستگیر شدند

6 شرور در ایلام دستگیر شدند
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه شش شرور در ایلام دستگیر شدند، گفت: این تعداد شرور طی 24 ساعت گذشته توسط پلیس در استان ایلام شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس،عبدالله فرهادی‌فر اظهار داشت: این تعداد شرور طی 24 ساعت گذشته توسط پلیس در استان ایلام شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این تعداد شرور با همکاری دستگاه قضایی و به همراه سه دستگاه وسیله نقلیه در حین مزاحمت برای مردم دستگیر شدند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این افراد به اشکال مختلف برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت کرده که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرهادی‌فر تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این افراد تعدادی سلاح جنگی و شکاری، قمه، چاقو، مواد مخدر، مشروبات الکلی و ... کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: این دستگاه انتظامی تمام توان خود را صرف برقراری امنیت در استان ایلام کرده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های مختلف و متعدد انتظامی در استان ایلام از جمله این برنامه‌ها و طرح‌های انتظامی است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام در راستای برقراری امنیت پایدار در استان ایلام این طرح را با موفقیت اجرایی کرده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب