سرویس: استان ایلام
کد خبر: 10510
|
10:30 - 1393/08/08
نسخه چاپی

تکرار؛گزارش ویژه ایلام بیدار از گرداننده یک رسانه تجزیه طلب/

قاتل دیروز کردها حامی مردم کوبانی می شود

قاتل دیروز کردها حامی مردم کوبانی می شود
گروه هایی که سالیان سال صلح و آرامش منطقه را، با توسل به رویا ها و افسانه هایی برای ایجاد تفرقه در بین مردم،سلب کرده و یک روز با اسلحه و یاغی گری و روز دیگر با توسل به جنگ نرم و بهره بردن از رسانه ها،قصد ایجاد نفاق و تفرقه میان اکثریت مردم استانهای غربی را دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،با توسعه روز افزون رسانه های دیداری و شنیداری گروه های قومیت گرا و تروریستی آلوده، بهترین فرصت را برای عرض اندام پیدا کرده و شاهد ظهور سایت ها،کانالهای تلویزیونی و رادیویی و وبلاگ هایی هستیم که در قالب خبرگزاری و فعالیت های خبری تحلیلی و یا فعالیت های فرهنگی،به صورت آشکار و صریح، عقاید و باور های قومیت گرایانه و توسعه طلبانه ی خویش را که بسیار نزدیک و هم هدف با عقاید گروه های تروریستی فعال در کشور های همسایه ،هم چون گروهک های تروریستی پژاک و پ ک ک می باشند،در لابه لای مطالب رد گم کن خود و در قالب تحلیل،مقاله و خبر میان افکار عمومی ترویج و تبلیغ می کنند که در این بین،می توان گروه های قومیت گرا و تجزیه طلب کردی را بزرگ ترین گروه سوء استفاده کننده از فضای مجازی دانست.
گروه هایی که سالیان سال صلح و آرامش منطقه را، با توسل به رویا ها و افسانه هایی برای ایجاد تفرقه در بین مردم،سلب کرده و یک روز با اسلحه و یاغی گری و روز دیگر با توسل به جنگ نرم و بهره بردن از رسانه ها،قصد ایجاد نفاق و تفرقه میان اکثریت مردم استانهای غربی را دارند.
یکی از این سایت های خبری که اتفاقا دارای کانال رادیویی نیز می باشد،سایت "کردانه" بوده که تفکرات قوم گرایانه  و تجزیه طلبانه خود را در تبلیغ و حمایت از گروههای تروریستی پ ک ک و پژاک آشکارا تبلیغ می نماید.
این سایت که توسط یک ایلامی اداره می شود همواره با سیاه نمایی اوضاع کشور بخصوص استانهای کرد نشین و در راس آنها استان ایلام،سعی در ایجاد تفرقه در بین مردم را دارد.


محمد رضا اسکندری عنصری خودفروخته و خائن به ملت
 

گرداننده اصلی وبسایت و رادیو کردانه شخصی به نام محمد رضا اسکندری می باشد.
اسکندری در پاييز سال 1340 در يكي از روستاهای مرزی (هرمزآباد) شهر مهران در استان ايلام ‏به دنيا آمد.
دوران ابتدايي را در مدرسه انوشيروان هرمزآباد و دوران راهنمايی را در مدرسه كورش ‏مهران سپری کرد .

در سال 57 و تنها پس از چند روز از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جذب سازمان منافقین(مجاهدین خلق) می گردد و بعد از آغاز تهاجم صدام به ايران، ‏در يك تيم نظامی از سوی منافقین سازماندهی شده تا با حضور در پشت جبهه به سرقت ‏سلاح و تجهيزات بپردازد.

محمد رضا اسکندری پس از آزادی از زندان در سال 65

از خیانت به ملت تا پادویی صدام

اسکندری در ارديبهشت سال 1360 به همراه چند تن ديگر از منافقین ‏مسئول تروری می شود كه به دليل پيش‌بينی واكنشهای تند مردمی از انجام آن منصرف می گردد.
وی بعد از ورود سازمان منافقین به فاز رسمی ترور در 30 خرداد 1360 دستگير و به 5 سال حبس محکوم می گردد.
این عنصر خود فروخته در سال 65 از زندان آزاد شده و به همراه چند تن ديگر يك هسته انتقال نيرو به عراق تشكيل می ‌دهد و در ‏سال 1366 از طريق يكی از مبادی خروجی، خود را به اردوگاه اشرف می رساند.
اسکندری با ورود به اشرف با انواع تاکتیک های نظامی آشنا شده و سپس در چندین عملیات تروریستی بر علیه مردم ایران و رزمندگان اسلام شرکت می کند.

محمد رضا اسکندری، قاتل دیروز کردها در عملیات انفال، حامی امروز مردم کوبانی 

زخمی که مرصاد بر جان اسکندری می گذارد

پس از پذیرش قطعنامه 598 توسط ایران،اسکندری و منافقین در سال 1367 به خيال واهی، فرصت را غنيمت شمرده و سعي در رسيدن به اهداف پليد خود می نماید و با جمع‏ آوری ديگر ضد انقلابيون سرخورده، از کشورهای مختلف اروپايی، نيرويی به استعداد تقريبی 3 هزار نفر فراهم کرده و با بهره‏ گيری از جنگ‏ افزارهای اهدایی صدام و ديگر اربابانش، حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوری اسلامي ايران آغاز کردند.
ملت سلحشور و مسلمان ايران، پس از اطلاع از تجاوز منافقين به ميهن اسلامي، به خروش آمده و به جبهه‏ های جنگ اعزام مي‏ شوند.

عمليات مرصاد در پنجم مرداد ماه 1367، با رمز مبارک يا علي(ع) و به منظور مقابله با منافقين در منطقه اسلام‏ آباد و کرند غرب در استان کرمانشاه، آغاز می گردد که با شکست مذبوحانه منافقین همراه می شود.
اسکندری در عملیات مرصاد به عنوان یک راننده تانک اهدایی صدام حضور می یابد و در این عملیات به شدت زخمی می شود.
وی پس از سرخوردگی ناشی از شکست در عملیات مرصاد به دروغ اعلام می نماید که قصد جدایی از سازمان منافقین را دارد،در حالی که هنوز هم با این سازمان تروریستی در ارتباط می باشد.

محمد رضا اسکندری در هلند

قاتل دیروز کرد ها حامی امروز کردها

اسکندری در سال 1372 ابتدا از طريق عمان به ‏آمستردام پرواز كرده و درخواست پناهندگی مي‌ دهد و هم اکنون نیز در کشور هلند زندگی می کند.
نکته قابل تامل در زندگی این عنصر خودفروخته این است که،اسکندری پس از عملیات مرصاد در چند عملیات بر علیه کردها در عراق و شیعیان به دستور سازمان شرکت می کند.

 در بحران حوزه خلیج فارس و در آغاز سالهای دهه نود از قرن گذشته، کردهای عراق از ضعف دولت مرکزی استفاده کردند و مناطق کردنشین را پس می گیرند.

 مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقین نیز به درخواست ارتش عراق و با هدف حفظ رژیم صدام و به بهانه حمله نیروهای ایرانی به پایگاه‌های گروهک منافقین، نیروهای خود را به سوی مناطق کردنشین حرکت داد و کردهای عراق را سرکوب کرد تا اینکه ارتش عراق از جنوب خود را به کردها رساند.
جنایاتی که در تاریخ بشریت کم نظیر بوده و در آن 100000 نفر از مردم کرد بی دفاع شهرهای حلبچه،کرکوک،دیاله،نینوا،پنجوین،قلعه دیزه، سنگ سر، جلولا، قلاچولان،ماووت و ... به خاک و خون کشیده می شود.

همچنین اسکندری و دیگر منافقین مزدور در انتفاضه شعبانیه به کشتار وسیعی از مردم عراق دست زده و 25 هزار نفر را به قتل رساندند.

صدام تقریباً به این گروهک ایمان آورده بود به‌طوری که در اواخر حکومت بعث منافقین به ارتش خصوصی صدام تبدیل شده بودند.

 اعضای گروهک تروریستی منافقین در زمان رژیم صدام جنایات فجیعی در استان بصره انجام دادند و در سرکوب تظاهرات کنندگان در انتفاضه شعبانیه در سال 1991 بر ضد رژیم سابق حضور داشتند


سیاه نمایی علیه ایران در هلند

اسکندری این روزها با خانواده اش در هلند زندگی می کند و با راه اندازی رادیو کردانه و وبسایت خبری آن،به سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی پرداخته و هر از چند گاهی نیز از زادگاه خود در لابه لای سیاه نمایی هایش یاد می کند.

محمد رضا اسکندری به همراه خانواده اش درهلند

یک پیشنهاد به محمد رضا اسکندری


وی امروز و در حالی که دستانش به خون کردهای بی دفاع عراق آغشته می باشد،سنگ حمایت از مردم شهر کوبانی را می زند و به حمایت و تبلیغ تجمعات کوچک می پردازد.

تجمع کوچکی که در چند روز گذشته در ایلام هم برگزار شد با پشتیبانی و انتشار اخبار لحظه به لحظه آن در سایت تجزیه طلب کردانه همراه بوده است.
تجمعی که هر چند با سعه صدر نیروهای امنیتی و انتظامی استان برگزار شد، اما شرکت 70 الی 80 نفر نشان داد که استان ولایت مدار ایلام هرگز دست از آرمان های انقلاب اسلامی ایران نخواهد کشید و ضمن اعلام محکومیت جنایات داعش ، اجازه نخواهند داد که عده ای قلیل از احساسات پاک مردمانش سو استفاده نماید.
بهتر است جناب اسکندری به همراه خانواده خود یک بلیط از آمستردام به مقصد ترکیه را دریافت کرده و هرچه سریعتر در مقام عمل رهسپار نبرد با گروهک تروریستی داعش در کوبانی شود.
شاید با این کار خود بتواند بار کوچکی از خون های ریخته شده کردها توسط خودش را کم نمیاد.

امروز چند نفر محدود حلقه اتصال با اسکندری در پوشش کردیت،اتحاد نامیمونی با منافقین در سر می پرورانند.

طی 4 سال گذشته جمهوری اسلامی با تمام توان خود از مردم سوریه و عراق حمایت مادی و معنوی نموده است،این عوامل خود فروخته کجا بودند؟

در 5 ماه گذشته ایران تنها کشوری بود که در مقابل تجاوز وحشیانه داعش به منطقه کرد نشین عراق با حمایت همه جانبه خود از فاجعه انسانی جلوگیری کرد،شما کجا بودید؟

امروز این چند نفر معلوم الحال به دروغ و حیله و به نام کرد می خواهند جنایت های گذشته منافقین در کشتار وسیع مردم کرد عراق و خیانت های آنان به کشور را پاک نمایند.

البته ملت فهیم،آگاه،بصیر،سلحشور و شهید پرور استان ایلام از نقشه آمریکایی این عوامل کاملا آگاه هستند و صد البته منافقین ،دموکرات،کومله و گروهک خبیث پژاک ضربات سنگین و کوبنده رزمندگان اسلام را هیچگاه فراموش نکرده و به خوبی از قدرت معنوی و مادی جمهوری اسلامی مطلعند.

پس این عوامل خورده پا مواظب اقدام نابخردانه خود باشند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد