سرویس: استان ایلام
کد خبر: 773
|
13:41 - 1391/09/15
نسخه چاپی

سردار کاکی:

درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران دروغی بیش نیست

درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران دروغی بیش نیست
سردار کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: درخواست آمریکا برای مذاکره دروغ و برای فرار از بن بست های موجود در این کشوراست.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه در خصوص درخواست مذاکره مقامات آمریکا با ایران گفت:این درخواست مقامات آمریکایی برای مذاکره با ایران دروغ و بیشتر برای جنگ روانی و فرافکنی از بن بست های موجود در خود آمریکاست.

وی ادامه داد:آمریکا به دلیل مشکلات عدیده و نیز شکستی که در جنگ غزه خورد درخواست مذاکره داده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) اضافه کرد:مذاکره در شرایطی صورت می گیرد که عدالت در آن حاکم و برای هر دو طرف دارای برد برد باشد در حالی که این درخواست آمریکا همزمان با تجاوز هواپیمای جاسوسی این کشور به آبهای سرزمینی ایران صورت می گیرد و این دروغگو بودن این درخواست را نشان می دهد.

سردار کاکی با اشاره به تجاوز پهباد جاسوسی آمریکایی و شکار آن توسط سپاه تصریح کرد:دست خداوند بالاتر از همه دستهاست؛ودر سالروز شکار پهباد بسیار پیشرفتهRQ170بار دیگر فرزندان سپاه اسلام اقتدار خود را به رخ جهانیان کشاندند و این پهباد جاسوسی را شکار کردند.

وی بیان کرد:همه این موضوعات حقانیت ما را آشکار،دروغ گویی آنان را آشکار و توان علمی،الکترونیکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)گفت:امروز مجموعه سپاه با استفاده از متخصصان داخلی و مغزهای متفکر با ایمان فرزندان ایران اسلامی و امکانات بسیار زیادی که فقط بخشی از آن برای دنیا به نمایش درآمد، به عنوان یک ابرقدرت جایگاه ویژه ای دارد.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب