به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار»، محمد محمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵۰ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب در سطح شهرستانها و مناطق غیر تحت پوشش توسط مشترکان صورتگرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام افزود: تماسهای برقرار شده در سامانه ارتباطات مشتریان (crm) بیشتر در حوزه افت و قطعی آب، اعلام حوادث آب و فاضلاب و سؤالات مربوط به حوزه مشترکان و انشعابات خانگی بوده است.
وی تأکید کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۲ و ثبت حوادث، کد رهگیری برای مردم و مشترکان و ناظران شرکت ارسال میشود.
محمدی با بیان اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح ایلام تعریف شده است، یادآور شد: مشترکان با گزارش هرگونه حادثه، قطعی یا افت فشار به سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان را در اصلاح شکستگیها دراسرعوقت یاری کرده و از هدررفت آب جلوگیری نمایند.
وی بیان کرد: با اقدامات مثبتی که در حوزه بهرهبرداری (شبکه و تأسیسات) انجام شده، طبق آمار سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) شاهد کاهش محسوس تماسها در خصوص افت فشار بهویژه در مناطق بالادست شهر ایلام بودهایم.
مدیرعامل آبفا ایلام اضافه کرد: فرسودگی شبکه توزیع آب شهر ایلام از چالشهای اصلی شرکت آبفا برای توزیع آب است که با کمک دولت و مسئولان استانی در این راستا گامهای اساسی برداشته شده است.
انتهای خبر/م
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد