سرویس: استان ایلام
کد خبر: 665
|
15:38 - 1391/09/01
نسخه چاپی

بسیجیان احیاگر نهضت حسینی و عاشورای حسینی هستند

بسیجیان احیاگر نهضت حسینی و عاشورای حسینی هستند
امام جمعه ایلام در جمع بسیجیان شرکت کننگان در رزمایش محرم گفت:بسیجیان احیاگر نهضت حسینی و عاشورای حسینی هستند.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع) ،حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش محرم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و تقارن هفته بسیج با ایام محرم گفت:تقارن بسیار مبارک و میمونی است و این حاکی از پیوند عمیق بسیجیان با حسین (ع) و اصحاب حسین (ع) است و این تقارن را باید به فال نیک بگیریم .

وی ادامه داد:بسیج واژه ای مقدس است ؛بسیج یعنی آرمان گرایی ، ایثارگری ، حماسه سازی و در یک جمله  بسیج اقدامات جسورانه در برابر اقدامات خصمانه دشمن است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: بسیج الگو گرفته از واقعه کربلاست و در واقع بسیجیان احیاگر نهضت حسینی و عاشورای حسینی هستند.

 نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد:بسیج برای ملت ما یکی از ارکان اساسی نظام و یکی از شالوده ها و بایدها و رکن های اصلی نظام است.

 لطفی ادامه داد:تفکر بسیج امروز مرزها را در نوردیده است؛ اگر امروز لبنان و مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان حماس ، ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی می کنند از بسیج الهام گرفته اند،و برای همین این نهاد مقدس مورد هجمه دشمنان است و در داخل نیز در برابر جریانات و فتنه های داخلی حماسه خلق کرده و در 9 دی برای پایان دادن به فتنه 88 آن حماسه بزرگ  راخلق کرد.

وی تصریح کرد: ما تا بسیج با بصیرت را داریم از گرده های سخت و خطرناک نمی هراسیم و تجربه نیز این را اثبات کرده است.

 در پایان سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مرحله اصلی رزمایش محرم آغاز شد و نیروهای شرکت کننده با  هجوم به مواضع دشمن فرضی این مواضع را مورد حمله قرار دادند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب