سرویس: استان ایلام
کد خبر: 663
|
15:34 - 1391/09/01
نسخه چاپی

استاندار ایلام در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش محرم:

اگر عاشورا تکرار شود سر حسین زمان بالای نیزه نخواهد رفت

اگر عاشورا تکرار شود سر حسین زمان بالای نیزه نخواهد رفت
استاندار ایلام در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش محرم گفت:اگر عاشورا تکرار شود سر حسین زمان بالای نیزه نخواهد رفت.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایلام پویا، محمود عباس‌زاده مشگینی صبح امروز در جمع 5000 نفری بسیجیان شرکت کننده در رزمایش محرم اظهار داشت :جنگ بین حق و باطل دارای پیشینه تاریخی است و در هر جایی که کسانی از نور به سمت ظلمت و بالعکس از ظلمت به سمت نور آمده باشند آنجا نیز عاشوراست.

وی ادامه داد:امروز درغزه ،لبنان و سوریه کربلایی دیگر برپا شده و دشمنان اسلام با تمام توان به میدان آمده اند تا خط مقاومت را بشکنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه هدف تمام درگیری های منطقه ایران است تصریح کرد: اگر امروز اسرائیل به غزه حمله می کند و سایر مزدوران اسرائیل در سوریه نا امنی ایجاد کرده اند به خاطر ایران است چرا که آنها در طول انقلاب نتوانسته اند هیچ گونه آسیبی به ایران بزنند پس تمام تلاش خود را معطوف به کشورهایی کرده اند که حامی ایران و محور مقاومت هستند.

عباس زاده مشگینی در ادامه با بیان اینکه تحریمهای صورت گرفته بر علیه ایران خللی در روند حرکتی نظام ایجاد نخواهد کرد گفت:اگر امروز عاشورا تکرار شود اینبار سر حسین زمان بر نیزه نخواهد رفت و اینبا سر یزیدیان زمان است که بر نیزه می رود.

وی اظهار داشت:مملکتی که پشتیبانش بسیجیان دلاور و با بصیرت باشدهرگز آسیب نمی بیند.

مشکینی افزود: مخاطب ندای امام حسین(ع) امروز همه ی ما هستیم و این ندا فقط برای همان زمان نبود بلکه مخاطب جمله امام حسین(ع)تمام بشریت در طول تاریخ است و آفرین بر شما که امروز با این لباس و سلاح و این رزمایش به ندای امام حسین لبیک گفتید.

 وی بیان کرد:امروز به برکت حضور بسیجی وار امت اسلامی در میدان و به اتکاء فرهنگ ولایت ، دشمن را در خانه خود محاصره شده و انشاءالله دیری نپاید که تمام کفر و ظالمان نابود خواهند شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب