سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65253
|
09:02 - 1403/02/18
نسخه چاپی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی ایلام:

سامانه دامپزشکی «بینا» در ایلام راه‌اندازی شد

سامانه دامپزشکی «بینا» در ایلام راه‌اندازی شد
 رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی ایلام گفت: سامانه بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی بر تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی با نام «بینا» در ایلام راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمدحسین ابراهیم‌پور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، افزود: سامانه بازرسی و نظارت بر فراورده‌های خام دامی در دامپزشکی ایلام راه‌اندازی شد. این سامانه تحت وب دارای قابلیت پایش و رصد خط سیر بازرسین بهداشتی دامپزشکی و نحوه کارکرد ایشان، رصد حضوروغیاب مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی و سایر اطلاعات تکمیلی موردنیاز اداره نظارت از قبیل تعداد مراکز، وضعیت بهداشتی، وضعیت تولید یا عرضه و در نهایت درجه‌بندی کیفی محصولات است. این سامانه همچنین اطلاعاتی را در اختیار مراجعین به واحدهای عرضه فرآورده خام دامی قرار می‌دهد.
 

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی ایلام گفت: سامانه بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی پس از اجرا در دامپزشکی استان‌های همدان و اصفهان و همچنین جهاد کشاورزی استان یزد با نام سامانه بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی بینا در ایلام راه‌اندازی شد.
 

وی همچنین افزود: فاز اول این سامانه در دو شهرستان ایلام و دهلران و در ۸۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی به‌صورت پایلوت اجرا و در مراحل بعدی سایر شهرستان‌های ایلام نیز به طرح خواهند پیوست.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب