سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65247
|
15:17 - 1403/02/17
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام خبر داد:

کمک ۳۸ میلیاردتومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

کمک ۳۸ میلیاردتومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از کمک ۳۸ میلیاردتومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام، ناصر مرادی پویانی در خصوص حمایت از کودکان یتیم اظهار کرد: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ۳۸ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

 وی همچنین گفت: این کمک‌ها که عمدهٔ آن به‌صورت نقد بوده است به‌صورت مستقیم توسط حامیان نیکوکار به‌حساب کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایتشان واریز شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: هم اکنون تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان که از داشتن سرپرست نان‌آور محروم بوده که مشکلات اقتصادی سال‌های اخیر زندگی آنها را سخت‌تر کرده است. مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: سال گذشته حدود ۱۱ هزار حامی جدید در داخل استان و از دیگر استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند استان به جمع حامیان استان اضافه شده‌اند.

 مرادی پویانی با اشاره به نیازمندی‌های خانواده‌های ایتام در زمینه‌های معیشتی، درمان، مسکن و تحصیل، از مردم شریف استان برای مشارکت در این طرح ارزشمند و معنوی دعوت کرده و افزود: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات امداد در سطح استان، درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت‌نام نموده و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده‌دار شوند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب