سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65243
|
11:28 - 1403/02/17
نسخه چاپی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام:

پرونده خرید ۱۰۳ هزار تن گندم به بانک کشاورزی ایلام ارسال شد

پرونده خرید ۱۰۳ هزار تن گندم به بانک کشاورزی ایلام ارسال شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: پرونده خرید تضمینی ۱۰۳ هزار تن گندم برداشت شده این استان برای پرداخت به گندم‌کاران به بانک کشاورزی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، اصغر باباخانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار تن گندم از مناطق گرمسیر استان ایلام برداشت شده که پرونده خرید تضمینی ۱۰۳ هزار تن آن در سامانه مربوطه ثبت و به بانک کشاورزی استان ارسال شده است.

 وی افزود: در حال حاضر ایلام، یکی از استان‌های پیشرو کشور در زمینه ثبت سامانه‌ای و ارسال پرونده خرید تضمینی گندم کشاورزان به بانک عامل در کشور بوده است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام با بیان اینکه بانک کشاورزی، بانک عامل برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران است، ابراز کرد: امسال مطالبات گندم‌کاران از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه پرداختی برای مطالبات گندم‌کاران در استان ایلام انجام نشده و این موضوع برای سایر نقاط کشور نیز صدق می‌کند.

 باباخانی ادامه داد: قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری برای هر کیلو گندم معمولی ۱۷۵ هزار ریال و برای هر کیلو گندم دورویم ۱۸۰ هزار ریال است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب