سرویس: سیاسی
کد خبر: 65201
|
10:31 - 1403/02/15
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
استاندار ایلام گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  صبح امروز هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

 نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.

 وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاءالله پیوست.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب