سرویس: سیاسی
کد خبر: 65106
|
10:48 - 1403/02/09
نسخه چاپی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در ایلام برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در ایلام برگزار می‌شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در ایلام خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در ایلام است.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلامعلی چراغی‌پورصبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در ایلام برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه باانگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در ایلام است.

چراغی‌پور افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاهای عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف موردنظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه‌برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف ایلام، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

انتهای خبر/م

 


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب