سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65098
|
00:45 - 1403/02/09
نسخه چاپی

شهردار سرابله مطرح کرد:

تشریح اقدامات شهرداری سرابله

تشریح اقدامات شهرداری سرابله
شهردار سرابله در تشریح اقدامات شهرداری گفت: هرگاه و قدمی که برای عمران و آبادانی شهر سرابله برداشته می‌شود بازهم در برابر مردم و نجابت و صبوری آن‌ها کم است.

روح اله پری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: هرگاه و قدمی که برای عمران و آبادانی شهر سرابله برداشته می‌شود بازهم در برابر مردم و نجابت و صبوری آن‌ها کم است؛ در سال گذشته در قالب اعتبارات اربعین بیش از ۸۰ میلیارد ریال جهت آبادانی شهر سرابله هزینه کرده‌ایم و کارهای خدماتی و عمرانی را با تمام توان ادامه خواهیم داد.

 وی در ادامه گفت: در بخش اربعین اعتبارات ۶۰ میلیاردریالی به شهر سرابله اختصاص داده شد که با تأکیدات و راهنمایی‌های جناب آقای بهرام‌نیا و معاونت محترم عمرانی استانداری جناب مهندس هژبری و سایر مسئولین اقدام به کارهایی در جهت زیباسازی شهر و فراهم‌کردن بسترهایی برای ایجاد خدمات عمرانی و خدماتی شایستهٔ مردم کردیم.

 شهردار سرابله به شرح کارهای صورت‌گرفته پرداخت و گفت: برای تکمیل مجتمع توریستی تفریحی کارهایی همچون: آجرنمای بازارچه، ساماندهی نرده‌های اطراف دریاچه، کفسازی پیاده‌رو اطراف دریاچه، خرید سنگ محوطه اطراف دریاچه، و خرید آلاچیق صورت‌گرفته است.

 وی در ادامه بیان داشت: در راستای استفاده مردم و بخصوص آقایان و بانوان که در یک رسم زیبای مردمی پیاده‌روی خانوادگی دارند کارهایی چون: جدول‌گذاری، خرید کف‌پوش، اجرای کف‌پوش، و همچنین اقدام به تکمیل پارک خطی بلوار فاتحان میمک و برنامه‌ریزی جهت بهسازی پارک شهید باهنر شامل کف‌پوش پلیمری انجام‌گرفته است.

 پری‌زاده ساخت سرویس‌های بهداشتی برای استفاده زائرین عتبات‌عالیات و مهمانان را یک ضرورت دانست و گفت: در این راستا تعداد ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در دونقطه: جنب دادگستری، و احداث سرویس‌های بهداشتی مسجد جامع شهر سرابله انجام پذیرفته است و سرویس‌های بهداشتی جنب دادگستری در حال تکمیل است.

 شهردار سرابله دیگر اقدامات شهرداری را: رفیوژ بلوار پیامبر اعظم (ص)، خرید تجهیزات روشنایی جهت روشنایی سطح شهر، خرید زمین جایگاه زباله، خرید مخزن پسماند شهری و خرید مبلمان و ست بازی برای تجهیزات پارکی عنوان کرد.

تجهیزات پایش تصویری، جهت کنترل ترافیک شهری، احداث و مرمت پل‌های سطح شهر، از دیگر کارهای انجام‌گرفته‌ای بود که شهردار سرابله به آن‌ها اشاره کرد که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب