سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65093
|
14:40 - 1403/02/08
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایلام:

۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف و ضبط شد

۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف و ضبط شد
 فرمانده انتظامی ایلام گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق از ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردارجمال سلمانیعصر امروز در خصوص کشف کالای قاچاق در ایلام، اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت و پایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح ایلام مقادیر قابل‌توجهی کالای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی ایلام افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

سلمانی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند، شناسایی و توقیف شدند.

 فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شدند، یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
 
این مقام انتظامی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کرد.
 

 وی خاطرنشان کرد: از هم استانی‌های عزیز ایلامی درخواست می‌شود که اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب