سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65086
|
10:54 - 1403/02/08
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

یک میلیون و ۴۶۹ هزار تن کالا در ایلام جابه‌جا شد

یک میلیون و ۴۶۹ هزار تن کالا در ایلام جابه‌جا شد
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۶۵ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۵۷۱ تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ایلام ثبت شده است، گفت: یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل در ایلام جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سیدزاهدین چشمه‌خاورصبح امروز در جمع اصحاب رسانه در ایلام، اظهار کرد: ۶۵ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۵۷۱ تردد وسایل نقلیه طی سال گذشته در جاده‌های ایلام ثبت شده است که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: در این مدت هفت میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 وی یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۲۶ تردد یکی از پرترددترین محورهای ایلام بوده است.

 چشمه خاور با اشاره میزان جابه‌جایی کالا در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه) گفت: طی این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل در ایلام جابه‌جا شده است.

 وی تأکید کرد: در فروردین سال جاری نیز بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۷۹ تردد بین استانی کل وسایل نقلیه ثبت شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: این میزان تردد در فروردین‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

 چشمه خاور خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره‌تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه‌روز تماس گرفته و موارد موردنظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در میان بگذارند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب