سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65050
|
00:21 - 1403/02/06
نسخه چاپی

فرماندار هلیلان:

هلیلان سال گذشته هیچ موردی از خودکشی نداشت

هلیلان سال گذشته هیچ موردی از خودکشی نداشت
فرماندار هلیلان گفت: به لطف پروردگار و اقدامات انجام‌گرفته سال ۱۴۰۲ را بدون خودکشی سپری کردیم که یک رکورد بی‌نظیر در کاهش آسیب‌های اجتماعی این شهرستان بود

کورش عیوضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: به لطف پروردگار و اقدامات انجام‌گرفته سال ۱۴۰۲ را بدون خودکشی سپری کردیم که یک رکورد بی‌نظیر در کاهش آسیب‌های اجتماعی این شهرستان بود.

وی با تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران حوزه سلامت روان شهرستان هلیلان گفت: ما سال گذشته را بدون ثبت حتی یک مورد خودکشی منجر به فوت به اتمام رساندیم که باید از همه عزیزانی که در عرصه کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تلاش و فعالیت کرده‌اند تقدیر و تشکر ویژه کرد. این یک رکورد بی‌نظیر است که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

فرماندار هلیلان در ادامه افزود: این کار بزرگ به‌وسیله تعامل و همدلی ادارات و نهادهای ذی‌ربط با یکدیگر و حضور آنها در بین مردم و به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کسانی که در معرض خودکشی بودند محقق شد و نیازمند آن است که این مسیر و روند حفظ شود که ان‌شاءالله این موفقیت تداوم داشته باشد و ما شاهد ثبت هیچ خودکشی در سطح شهرستان نباشیم .

وی همچنین بیان داشت: بعد از خودکشی با تعامل شاهد کاهش چشمگیر سرقت نسبت به سال‌های گذشته در هلیلان هستیم که از قضات فرهیخته و اعضای شورای تأمین (نیروی انتظامی، دستگاه اطلاعاتی و سپاه) تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: علاوه بر حضور مستمر و ملموس در بین مردم، ایجاد محیط‌های شاد و مفرح، توسعه امکانات و سالن‌های ورزشی، غربالگری سلامت روان دانش‌آموزان و آگاهی‌بخشی به مردم از عوامل اساسی در بحث مربوط به مقابله با خودکشی است که مسئولین ذی‌ربط بایستی این موارد را مدنظر داشته باشند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب