سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64978
|
10:04 - 1403/02/01
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام:

اجرای طرح هادی در ۱۳۸ روستای ایلام انجام شد

اجرای طرح هادی در ۱۳۸ روستای ایلام انجام شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: طی دو سال گذشته اجرای طرح هادی در ۱۳۸ روستای ایلام شامل شن‌ریزی، جوی و جدول، پل، پیاده‌روسازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری معادل سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حبیب‌الله محبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار داشت: پنج هزار جلد سند مالکیت برای اهالی روستاها و شهرهای کوچک ایلام طی دو سال گذشته صادر و تحویل متقاضیان شد که این تعداد صدور سند باهدف ساماندهی نظام مالکیت منازل مسکونی با همکاری ثبت‌اسناد و املاک ایلام در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام افزود: صدور سند برای خانه‌های روستایی و شهرهای کوچک تضمین مالکیت و ارزش دادن به تثبیت مالکیت خانه‌های مسکونی، جلوگیری از تعارض مالکان و وجود وثیقه‌ای مطمئن برای اخذ تسهیلات را در پی دارد.

وی با بیان اینکه روستاها امروز به‌عنوان محورهای پیشرفت کشور هستند، یادآور شد: توسعه روستاها به‌عنوان محرک پیشرفت شهرها می‌تواند یک رشد متوازن و مطلوب در ایلام را رقم بزند.

 محبی از تهیه و بازنگری طرح هادی در ۱۳۸ روستای ایلام طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: اجرای طرح هادی در سطح این تعداد روستا شامل شن‌ریزی، جوی و جدول، پل، پیاده‌روسازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری معادل سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

 وی عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی هزار و ۳۲۰ قطعه زمین روستایی به متقاضیان واحد شرایط، جهت احداث مسکن واگذار شده است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب