سرویس: استان ایلام
کد خبر: 647
|
09:15 - 1391/08/21
نسخه چاپی

یادداشت میهمان/

نمایندگان استان و طرح سوال از رئیس جمهور

نمایندگان استان و طرح سوال از رئیس جمهور
دکتر شوهانی و احمدی بدانند اصرار بر اجرای طرح سوال از رییس جمهوری در شرایط کنونی که رهبر معظم انقلاب بر پرهیز از کشاندن اختلافات و مشکلات به میان مردم تاکید فراوانی کرده‌اند، بی‌توجهی به توصیه‌ها و فرمایشات معظم‌له است.

نمایندگان استان که پس از 6 ماه مخالفت و تنش با استاندار قبلی در روز معارفه استاندار جدید سخن از وحدت مجلس و دولت به میان آوردند اکنون پس از گذشت تنها چند هفته با امضای طرح سوال از دکتر احمدی نژاد باز بر طبل اختلاف کوبیدند و مشخص شد اعلایی و عباس زاده مشکینی برای نمایندگان استان فرقی نمی کنند و آنچه برای آنها مهم است تضعیف دولت عدالت محور در چند ماه پایانی است.

پتروشیمی ایلام،پتروشیمی دهلران،کارخانه سیمان ایلام،کارخانه سیمان دهلران،ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام،گازرسانی به همه شهرهای استان و.... همه جز خدمات دولت عدالت محور دکتر محمود احمدی نژاد بودند.

خدماتی که دو نماینده استان ایلام یعنی دکتر شوهانی و احمدی آنها را نادیده گرفته اند و بدون توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردند.

آیا رئیس جمهوری که 4 بار به استان ایلام سفر کردند اکنون باید مورد بازخواست دو نماینده ای کم تجربه استان قرار بگیرد؟؟

اینگونه اقدامات در واقع چیزی جز سیاسی کاری و خلاف جهت منافع ملی حرکت کردن، نیست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی مهر ماه گذشته در جریان سفر به استان خراسان شمالی در جمع مردم بجنورد وظایف مسوولان در شرایط فعلی کشور را ˈاتحاد، هم زبانی و همدلی با یکدیگرˈ ، ˈبرنامه ریزیˈ ،ˈمسوولیت شناسی و مسوولیت پذیریˈ، ˈتقصیرها را گردن یکدیگر نینداختنˈ، ˈحفظ حدود قانون اساسیˈ و ˈعمل به وظایف قانونی خودˈ عنوان کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین در دیدار با نمایندگان مجلس نهم نکات بسیار مهمی را در زمینه وظایف آنان مورد تاکید قرار دادند و اظهار داشتند: ˈنظارت های ناشی از نیت های نادرست، نظارت های جانبدارانه و ضد جانبدارانه و نیز نظارت هایی را که عمق یابی نمی شود از جمله نظارت های نادرستی است که نشان خواهد داد مجلس به معنای حقیقی کلمه، زنده نیست.ˈ

طرح سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور در شرایط فعلی بیشتر از اینکه سودمند باشد به ضرر کشور است و به احتمال قوی سبب تنش‌زایی در کشور می‌شود.

آقای دکتر احمدی مگر در جلسه معارفه استاندار نگفتید باید از فرصت کوتاه دولت دهم بهترین استفاده شود پس چرا طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردید و از آن به عنوان سند افتخار یاد می کنید در وب سایت خود هم منتشر می کنید؟؟

آقای احمدی چرا در گفتگو با فارس می گویید بیانات مقام معظم رهبری بعد از امضای نمایندگان بوده؟؟ آیا نمی توانستید امضای خود را بعد از فرمایشات ایشان پس بگیرید؟؟

جناب شوهانی چگونه برای دفاع از برادرتان در صحن علنی مجلس وقت نطق اضطراری می گیرید ولی اکنون چرا امضای خود را پس نمی گیرید و چرا با تاکید بر بیانات رهبری نطق نمی کنید؟؟

دکتر شوهانی و احمدی بدانند اصرار بر اجرای طرح سوال از رییس جمهوری در شرایط کنونی که رهبر معظم انقلاب بر پرهیز از کشاندن اختلافات و مشکلات به میان مردم تاکید فراوانی کرده‌اند، بی‌توجهی به توصیه‌ها و فرمایشات معظم‌له است.

 

عضو ستاد مرکزی دکتر احمدی نژاد در استان ایلام

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب