سرویس: استان ایلام
کد خبر: 644
|
09:04 - 1391/08/21
نسخه چاپی

استاندار ایلام:ملتی که فرهنگ عاشورا را دارد در تمامی جنگها پیروز است

استاندار ایلام:ملتی که فرهنگ عاشورا را دارد در تمامی جنگها پیروز است
دکتر عباس زاده مشکینی گفت: ملتی که فرهنگ عاشورا را دارد در تمامی جنگها پیروز است.

 

به گزارش ایلام فردا، عباس زاده مشکینی استاندار ایلام در همایش بسیج مداحان و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت:امر به معروف یکی از شروط لازم برای حفظ دین است و خداوند آن را به مثابه آیه شریفه(انا نحن نزلنا الذكر وانا له لحافظون) برای ما واجب کرده است و به همین خاطر ساز و کار موثر برای حفظ دین امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد:اولین شرط لازم در امر به معروف این است که خود انسان اول اصلاح شود و بعد امر به معروف ونهی از منکر کند.

استاندار ایلام با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور تصریح کرد: ملتی که فرهنگ عاشورا را دارد در تمامی جنگها پیروز است.

عباس زاده مشکینی افزود: عاشورا کادویی اختصاصی از خداوند برای بشریت است و تنها پدیده ای است که قابل مقایسه با قرآن می باشد.

وی بیان کرد: دشمن اگر می توانست امروز به کشور ما تعرض نظامی می کرد و اگر حمله  نمی کند نشان از ناتوانی دشمن است که خودشان هم به این موضوع اقرار دارند.

استاندار ایلام ادامه داد: فرهنگ عاشورایی و شهادت طلبی باعث ترس دشمنان شده و توانسته که این کشور را از گردنه های سخت و پیچیده روزگار به سلامت عبور دهد.

در ادامه این همایش امیر دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام طی سخنان کوتاهی خواستار همکاری مسئولان هئیات مذهبی با نیروی انتظامی در ایام محرم شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب