سرویس: اقتصادی
کد خبر: 63700
|
00:12 - 1403/01/25
نسخه چاپی

فرماندار بدره:

حذف نقاط حادثه‌خیز بدره در دستور کار قرار دارد

حذف نقاط حادثه‌خیز بدره در دستور کار قرار دارد
فرماندار بدره از حذف نقاط حادثه خیز بدره و اختصاص ۴۹۱میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز واریانت چشمه شیرین دردهه فجر خبر داد.

یاسر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» اظهار کرد: عملیات حذف نقاط حادثه خیز و پیچ‌های حادثه ساز واریانت چشمه شیرین _ تلخاب- دره شهر به طول ۹ کیلومتر در دهه فجر آغاز خواهد شد.

فرماندار بدره گفت: مدت پیمان این پروژه ۳۶ ماه با اعتباری بالغ بر ۴۹۱ میلیارد تومان می‌باشد که شرکت ساخت و توسعه راه‌ها به عنوان کارفرمای طرح مذکور معرفی شده است.

علیزاده بیان کرد: حذف نقاط حادثه‌خیز در راستای حفاظت از جان و مال مردم در مسیر جاده‌ها، بهترین کاری است که همچنان در دستور است.

وی خاطرنشان کرد: نقاط حادثه خیز باعث ایجاد تصادف و از دست رفتن جان و مال مردم می‌شود و به همین دلیل ضروری است تا تمام تلاش خود را برای حذف این نقاط به کارگیریم و در این باره با رایزنی‌های صورت گرفته قطعاً حذف این نقاط در دستور کار قرار دارد.

علیزاده گفت: همه وظیفه داریم تا تمام تلاش خود برای خدمت به مردم به کارگرفته و دراین راه مشکلات مردم را حل کنیم، به همین منظور باید مسائل و مشکلات مردم را در اولویت برای حل شدن قرار دهیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب