سرویس: اجتماعی
کد خبر: 22532
|
11:05 - 1395/06/09
نسخه چاپی

یادداشت؛

بسیج وحشتناک ترین کابوس ایادی کفر است

بسیج وحشتناک ترین کابوس ایادی کفر است
بسیج سازمانیست که با قلب ملت پیوند دارد و نام زیبایش چراغ جهاد و از خود گذشتگی دیروز را در دل ها روشن میکتند و همین موضوع سبب شده نام بسیج به وحشتناک ترین کابوس ایادی کفر تبدیل شود.

سعید فیض بابایی::از ابتدای انقلاب تا کنون پیشرفت اسلام راستین در مناطق مختلف جهان با پشتوانه حقانیت با سرعت بسیار زیادی از سر گرفته شد و میتوان منشا قدرت گرفتن این مسله را انقلاب مردمی والهی ملت مسلمان ایران دانست.

مردم ازاده جهان با مشاهده قدرت خداوند بر شمشیر و قدرت حاکمان ظالم دریافتند که هیچ ظلمی ماندنی نیست و با درک عینی این موضوع که سرنوشت هر قومی را خود آن قوم رقم میزند به این شعور رسیدند که میتوانند در مقابل ظلم ستم چندین و چند ساله حاکمان خود پایان دهند و طعم خوش آزادی زیر آموزه های قران بچشند.
چندی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سازمان نوپا و مردمی متشکل از توده عموم مردم اعم از بازاری تا پزشک و غیره همه باهم دست به دست هم دادند که از دین خداوند و رهبریت روحانی و مذهبی تا پای جان حمایت کنند و اجازه تجاوز بیگانگان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را ندهند و ثمره این اتحاد الهی در هشت سال دفاع مقدس و تمامی فتنه های که بر ایران و ملت آن تحمیل کردند تجلی یافت.
زمانی که تمامی ارتش های دنیا با سرکردگی آمریکا به امید ازبین بردن انقلاب نوپای ایران تجاوزی همه جانبه به مرز های ایران داشتند این ملت و بسیج قهرمان بود که در تمامی زمینه ها جانانه از ملت و ناموس و خاک خود حمایت کردند و در راه ارمان های الهی خود گوهر وجودیت خود را خالصانه تقدیم پرودگار کردند و همانند پرستو های عاشق به سوی نور پر گشودند.
بسیج سازمانیست که با قلب ملت پیوند دارد و نام زیبایش چراغ جهاد و از خود گذشتگی دیروز را در دل ها روشن می کند و همین موضوع سبب شده نام بسیج به وحشتناک ترین کابوس ایادی کفر تبدیل شود.
بسیج بود که فتنه ها تاریک را با نور الهی خود روشن کرد و به مردم نشان داد که کفر هیچگاه در به انحراف کشاندن حق ساکن و نمینشیند اما به لطف خداوند و تلاش بسیج قهرمان رود های جاری کفر در وطن اسلامی و نه تنها در خاورمیانه به مردابی تبدیل کرد که باعث و بانیان خود را در خود غرق کرد.
ما جوانان همان بسیجیان دیروز و پیرو پیر خمین هستیم که امروز با اطاعت از ولی فقیه مان سد های مشکلات را شکسته و به واژه ما میتوانیم جان بخشیدیم و با تلاش خود به همه جهان نشان دادیم که بر ارمان های دیروز پدران برادران و خواهران خود بعد از گذشت سی و چندی سال ثابت قدم ایستاده ایم و باز هم میگویم جانمان فدای رهبر و اسلام مان و به این گفته خود در عراق و سوریه و هرکجا که ندای یاری مسلمانی را شنیده ایم جامه عمل پوشانده ایم.
ملت و بسیج هیچگاه از هم جدا شدنی نیستند و میخواهم به تمام مخلفان بسیج و مسلمانان بگویم که با اذن رهبرم و به کوری چشمانتان تا خون در بدن و رگهایمان جاریست از عهدی که بسته ایم عقب نمی نشینیم و با صدای به بلندی تمام قله های بلند دنیا فریاد میزنیم که جانمان فدای رهبر و اسلاممان.

منبع:ایلام بیست

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد