سرویس: ویژه نامه 9 دی
کد خبر: 11663
|
11:23 - 1393/10/01
نسخه چاپی

۹ دی نماد حضور دائمی و خروش همیشگی ملت ایران علیه فتنه گران

۹ دی نماد حضور دائمی و خروش همیشگی ملت ایران علیه فتنه گران
کسانی که هنوز نفاق درونی شان نیز آشکار نگشته بدانند که ۹ دی از این پس نماد و آرمان بزرگ حضور بالفعل و دائمی وصف آرایی انقلابی و مکتبی و خروش همیشگی ملت ایران است.

ناهید نظری::سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی در راه است روزی که ملت بصیر و فهیم ایران نشان دادند که همچنان در مسبر هدف و آرمان عظیم انقلاب و حمایت از ولایت و رهبری گام بر می دارند و با صلابت و شجاعت از حق گویی و اسلام خواهی خویش دفاع می کنند.

بدون هیچ تعصب و بزرگ نمایی باید اذعان کرد عظمت حماسه ۹ دی سال ۸۸ملت بزرگ ایران چیزی از حماسه ماندگار ۲۲ بهمن سال ۵۷ کم نداشت.

این روز به عنوان یکی از روزهای بزرگ تاریخ و انقلاب همواره جاودانه و ماندگار خواهد بود و هرگز شکوه آن از یادها نمی رود.

حماسه ۹ دی سرآغازی برای ایستادن بر آرمان ها و اهداف انقلاب در آینده آن است .

ملت بزرگ ایران با حرکت عظیم و خود جوش خود در این روز توانست به دنیا بفهماند که هرگز به بیگانگان بیرونی و فتنه گران داخلی اجازه هیچ گونه توطئه ای را نمی دهد؛کسانی که هنوز نفاق درونی شان نیز آشکار نگشته بدانند که ۹ دی از این پس نماد و آرمان بزرگ حضور بالفعل و دائمی وصف آرایی انقلابی و مکتبی و خروش همیشگی ملت ایران است.

۹ دی یک سد دشمن شکن و آتش فشان همواره خروشان و فعال ملتی است که به همگان اثبات کردند که هر زمان فقط احساس شود دشمنان و خائنانی چشم خیانت و توطئه به آرمان مقدس و نظام برخاسته از اعتقاد و مکتب آنان دوخته اند با صلابت و خشمگینانه پنجه خود را بر گلوی آنان می فشارند و مجال تنفسشان را می گیرند و اجازه کوچکترین جولانی به آنان نمی دهند و هشیار و محکم برسر آرمان و ارزش های خود در حمایت از نظام و رهبرخویش ایستاده اند و هیچگاه فاجعه ی عاشورای ۸۸ و حمله به ارزش ها و هنجارهای دینی خود را فراموش نمی کنند فاجعه ای که نقاب از چهره دشمن برداشت و ماهیت واقعی آن را آشکار کرد.

آری اگر نبود بصیرت و روشن بینی مردم غیور ایران که همواره کنار رهبری و نظام ولایی جانانه ایستاده اند و اگر نبود آن حضور میلیونی آحاد مختلف مردم در جواب توهین به مقدسات عاشورای حسینی و شکل گیری پشتوانه عظیم مردمی، موج فتنه هیچگاه خنثی نمی شد.

باورو اعتقاد عمیق مردم و وجود بصیرت دینی و سیاسی در میان آنان باعث شد که انقلاب و نظام از آسیب فتنه گران در امان بماند و به روشنی اثبات شد که ولایت مداری و پایبندی به ولایت موجب مصونیت جامعه در گردبادهای فتنه خواهد بود.

منبع:ایلام رصد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد